Gå til innhold

Halo 3 trailer


Anbefalte innlegg

for fa... det var da voldsomt som "dere" maser om multiplayer delen! ja eg spiller masse halo 1 og 2 mp, men det er da virkelig ikke bare det som selger spillet.

 

håper bungie lager en flott singelplayer og mp opplevelse. det første eg kommer til å gjøre når eg får min kopi av halo 3 er å spille igjenom sp før eg tenker på å røre mp delen. men det er nå meg..

 

og hvem har sagt det er den samme assult rifflen fra halo 1??

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for fa... det var da voldsomt som dere maser om multiplayer delen! ja eg spiller masse halo 1 og 2 mp, men det er da virkelig ikke bare den som selger spillet.

 

håper bungie lager en flott singelplayer og mp opplevelse. det første eg kommer til å gjøre når eg får min kopi av halo 3 er å spille igjenom sp før eg tenker på å røre mp delen. men det er nå meg..

 

og hvem har sagt det er den samme assult rifflen var halo 1??

6111581[/snapback]

Multiplayerdelen i Halo 2 har jeg vel sikkert brukt godt over 1 000 timer på, mens singleplayerdelen har jeg gått gjennom en gang. Den var rett og slett skuffende. Jeg håper selvfølgelig på en god ending i 3'eren, men det kommer til å utgjøre en så liten del av spillopplevelsen, at det bryr meg minimalt. Mangfoldige timer kommer til å bli brukt på dette spillet, forhåpentligvis på en god multiplayerdel. :)

 

Jeg håper det er den samme "assult rifflen" som i eneren, selv om jeg tviler på det. Har studert et par bilder, og den så meget lik ut, men ble litt skuffet da Bungie kom og sa at den ikke var heeelt lik.

Lenke til kommentar

Eg maser om SP,fordi eg liker en god SP del. Eg plukket opp igjen HAlo 2 no, får å fullføre det. Eg gjikk lei forrige gang. Så ja, Sp delen er litt kjedelig i lengden, akkurat sim 1`en syns eg. Då for eg lov å håpe på ein bedre Sp opplevelse i 3`ern. Og selvfølgelig ein MP del som rocker truene våres hardt.

Lenke til kommentar

Angående den assuault riflen: Er det ikke et litt lengre løp som stikker ut på ARen på traileren? Om det hadde vært halo1 ARen så hadde det vært god nostalgi-faktor, men personlig må jeg si at jeg aldri brukte den. God til å slå med men dårlig til å skyte med er nå min mening.

 

Når det gjelder single- vs multiplayer så er vel folk forskjellige. Personlig har jeg ikke giddet å gjennomføre campanjen på Halo2, men har spilt mange, mange timer over live og XBC.

Lenke til kommentar
skal prøve å lage ett ordentlig bra bilde av coveret. dette tok 10 min, jeg var så trøtt.

 

men de screenshotza av halo 3 menyen så veldig kule ut.

6121551[/snapback]

 

 

...bare synd menu-bildene er fake som f...^^

 

og btw: dere som klager over trailer, dette var en realease-film fra bungie (og de er ALLTID korte - BLAM!)

 

mer stash kommer seinere... Hei deathie<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...