Gå til innhold

Halo 3 trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet på litt meir action,men dersom følgende utsagn er god fisk kan vi glede oss over grafikken.

 

"everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game"

Lenke til kommentar
Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. :nei:

6072771[/snapback]

Så fordi MGS4 frister deg mer enn Halo3, et spill laget av Bungie Software, et firma som eies av MS, men som selv bestemmer hvilke spill de lager, burde MS holdt seg til data.

 

Slående logikk.

Lenke til kommentar
Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. :nei:

6072771[/snapback]

Så fordi MGS4 frister deg mer enn Halo3, et spill laget av Bungie Software, et firma som eies av MS, men som selv bestemmer hvilke spill de lager, burde MS holdt seg til data.

 

Slående logikk.

6072794[/snapback]

 

Could not agree any less!

Lenke til kommentar
Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. :nei:

6072771[/snapback]

 

Ganske enig. Men wii frister enda mer. Gameplay er ALT! Tenk å slå tennis baller ved å veive med armene for eksempel. Fantastisk.

Lenke til kommentar
En utrolig skuffende trailer. Enten så holder jeg meg til min PS1 eller så venter jeg på Wii. Gameplay er alt. Kan ikke vente med å slå tennisballer ved a veive med armene.

6072543[/snapback]

There's no AI visible in the demo, no multiplayer, and the entire thing has been left deliberately subdued both to give scale to the artifact and because this is our announcement. The real stuff will come later.

Dust!

 

Ed1t: Quoted litt for mye av teksten..

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. :nei:

6072771[/snapback]

 

Ganske enig. Men wii frister enda mer. Gameplay er ALT! Tenk å slå tennis baller ved å veive med armene for eksempel. Fantastisk.

6072810[/snapback]

 

Halo 2 er det mest gjennomførte og beste multiplayer spillet som finnes. Kunne ikke brydd meg mindre om grafikken, men den er jo uansett noe av det beste man får og tror ikke halo 3 kommer til å bli dårligere.

 

Er selv stor fan av MGS-spillene, men et MGS-spill er kanskje artig i 20-30 timer?

 

-TwiiK

Lenke til kommentar

Det var den dårligste sammenligningen mellom to spill jeg har sett på lenge.

 

Forskjellen er vel at Halo er en ren FPS mens MGS er et 3. persons taktisk snikeskytespill(:p).

 

Og Halo legger mye mye mye mer vekt på multiplayer mens MGS satser på singleplayer. Bare se på Halo 2. Multiplayeren er så gjennomført at en finner ikke en feil med den mens singleplayeren er en kraftig nedtur fra 1'eren.

 

Hørte noe om at det var multiplayer i den MGS 3 - Frog Eater, men tror likevel de satser mer på singleplayer og en cinematisk opplevelse.

 

Uansett er de to geniale spillserier i to forskjellige sjangre.

 

-TwiiK

Lenke til kommentar
En utrolig skuffende trailer. Enten så holder jeg meg til min PS1 eller så venter jeg på Wii. Gameplay er alt. Kan ikke vente med å slå tennisballer ved a veive med armene.

6072543[/snapback]

 

Jeg håper at du er under 14 år, så har du ihvertfall en unnskyldning for å være så usakelig og korttenkt i postene dine. Du baserer ditt konsollkjøp på en tidlig trailer av ètt spill?

 

Halo 2 er det mest gjennomførte og beste multiplayer spillet som finnes. Kunne ikke brydd meg mindre om grafikken, men den er jo uansett noe av det beste man får og tror ikke halo 3 kommer til å bli dårligere.

 

Er selv stor fan av MGS-spillene, men et MGS-spill er kanskje artig i 20-30 timer?

 

-TwiiK

 

Veldig sant. Har spilt Halo 2 system link og live i snart 1.5 år. Enda ikke lei det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...