Heyward Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Halo 3-trailer er lagt ut på marketplace! jeg driver og laster den ned nå, men de siste 15minuttene har det gått utrolig treigt, antar at jeg ikke er den eneste som har funnet godsakene. (bilde fra VG) Endret 9. mai 2006 av Heyward Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 En utrolig skuffende trailer. Enten så holder jeg meg til min PS1 eller så venter jeg på Wii. Gameplay er alt. Kan ikke vente med å slå tennisballer ved a veive med armene. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 hmm..jeg har ikke sett den ennå, så jegh kan ikek si noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 En utrolig skuffende trailer. Enten så holder jeg meg til min PS1 eller så venter jeg på Wii. Gameplay er alt. Kan ikke vente med å slå tennisballer ved a veive med armene. 6072543[/snapback] Når kan vi ta deg seriøst noengang? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Håpte noen hadde laget denne tråden allerede. Selv har jeg verken Xbox 360 eller Marketplace, så jeg får nøye meg med filmen som er lagt ut på Bungies hjemmesider. Dette blir godsaker dere! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde håpet på litt meir action,men dersom følgende utsagn er god fisk kan vi glede oss over grafikken. "everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. 6072771[/snapback] Så fordi MGS4 frister deg mer enn Halo3, et spill laget av Bungie Software, et firma som eies av MS, men som selv bestemmer hvilke spill de lager, burde MS holdt seg til data. Slående logikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. 6072771[/snapback] Så fordi MGS4 frister deg mer enn Halo3, et spill laget av Bungie Software, et firma som eies av MS, men som selv bestemmer hvilke spill de lager, burde MS holdt seg til data. Slående logikk. 6072794[/snapback] Could not agree any less! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. 6072771[/snapback] Ganske enig. Men wii frister enda mer. Gameplay er ALT! Tenk å slå tennis baller ved å veive med armene for eksempel. Fantastisk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) En utrolig skuffende trailer. Enten så holder jeg meg til min PS1 eller så venter jeg på Wii. Gameplay er alt. Kan ikke vente med å slå tennisballer ved a veive med armene. 6072543[/snapback] There's no AI visible in the demo, no multiplayer, and the entire thing has been left deliberately subdued both to give scale to the artifact and because this is our announcement. The real stuff will come later. Dust! Ed1t: Quoted litt for mye av teksten.. Endret 9. mai 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Enda et bevis på at MS skulle holdt seg til data... Halo 3 skal være det beste spillet deres, men MGS4 frister mye mer. 6072771[/snapback] Ganske enig. Men wii frister enda mer. Gameplay er ALT! Tenk å slå tennis baller ved å veive med armene for eksempel. Fantastisk. 6072810[/snapback] Halo 2 er det mest gjennomførte og beste multiplayer spillet som finnes. Kunne ikke brydd meg mindre om grafikken, men den er jo uansett noe av det beste man får og tror ikke halo 3 kommer til å bli dårligere. Er selv stor fan av MGS-spillene, men et MGS-spill er kanskje artig i 20-30 timer? -TwiiK Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2006 Satt nok en 150+ timer med MGS: sons of liberty da men En hardcore MGS fan utforsker for alt det er verdt! Multiplayer blir det også garantert på MGS4, det er tross alt på MGS:Substistence. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Forskjellen på Halo og MGS er at med Halo så spiller man selv, MGS så bruker du mesteparten av tiden på å se cut-scenes eller høre på com'en din. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Det var den dårligste sammenligningen mellom to spill jeg har sett på lenge. Forskjellen er vel at Halo er en ren FPS mens MGS er et 3. persons taktisk snikeskytespill(). Og Halo legger mye mye mye mer vekt på multiplayer mens MGS satser på singleplayer. Bare se på Halo 2. Multiplayeren er så gjennomført at en finner ikke en feil med den mens singleplayeren er en kraftig nedtur fra 1'eren. Hørte noe om at det var multiplayer i den MGS 3 - Frog Eater, men tror likevel de satser mer på singleplayer og en cinematisk opplevelse. Uansett er de to geniale spillserier i to forskjellige sjangre. -TwiiK Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) DER! Jeg venta på en grunn til å kjøpe xbox 360! *gåsehud* Endret 10. mai 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
JaevL Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Last eller stream den på IGN. Feteste trailern på E3 så langt! Lenke til kommentar
JaevL Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Forskjellen på Halo og MGS er at med Halo så spiller man selv, MGS så bruker du mesteparten av tiden på å se cut-scenes eller høre på com'en din. 6075191[/snapback] Sant det... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 En utrolig skuffende trailer. Enten så holder jeg meg til min PS1 eller så venter jeg på Wii. Gameplay er alt. Kan ikke vente med å slå tennisballer ved a veive med armene. 6072543[/snapback] Jeg håper at du er under 14 år, så har du ihvertfall en unnskyldning for å være så usakelig og korttenkt i postene dine. Du baserer ditt konsollkjøp på en tidlig trailer av ètt spill? Halo 2 er det mest gjennomførte og beste multiplayer spillet som finnes. Kunne ikke brydd meg mindre om grafikken, men den er jo uansett noe av det beste man får og tror ikke halo 3 kommer til å bli dårligere. Er selv stor fan av MGS-spillene, men et MGS-spill er kanskje artig i 20-30 timer? -TwiiK Veldig sant. Har spilt Halo 2 system link og live i snart 1.5 år. Enda ikke lei det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå