Thorvis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Heisann! Jeg har nettopp hatt konfirmasjon og fått en del penger. Jeg har lyst til å kjøpe meg en lett motorsykkel for disse pengene. Problemet er at jeg egentlig er helt fersk på dette området, og vet så og si ingenting. Noen som har litt nybegynner informasjon om dette? Hva må jeg gjøre for å få kjøre en? Noen som har noen tips om hva som hadde vert et bra kjøp? Kan tenkte meg å bruke noe fra 30-35 tusen på den. På forhånd takk for alle tips og svar MVH. Thorvis Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 sykkel: hva er du interissert i? fart? lange turer og bare nyte været? cross? er maaaange sykler og velge mellom, så det første jeg ville gjort var og bestemt meg på hva jeg skal bruke sykkelen til.. og evt. sykkeltype lappen: lappen til lett-mc er ganske dyr, ligger på 8-13 høvdinger ca. spørs litt hvor du bor osv. men da kan du evt. faren din ringe til en kjøreskole og spørre du kan også se litt på www.autodb.no og www.finn.no får å finne ut hva som finns på markedet kjøper selv en aprilia rs til høsten, ganske bra sykler det, som du kan få for under 35.000 Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Fart osv videre er ikke så viktig, hovedoppgaven til sykkelen blir vel å få meg fra A til B. Får vel bare titte litt rundt og se hva som er til salgs. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå