MrBjoern Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Lastet ned linux fedora (og den ble ferdig i dag) Det eneste er at bitlord er dum nok til og ikke klare og lese 2 mb av innholdet. (Dette var tilfeldigvis 2mb av kernel ett eller annet.) Så nå må jeg laste ned cd 1 på nytt. Er det en rask server som det går raskt og laste ned fra? Er rimelig irritert på trege servere som ikke lar meg laste ned mer enn 1-2kb/s Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ftp://ftp.uio.no/linux/Fedora/core Lenke til kommentar
saxin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du kan laste ned fra ftp://ftp.uninett.no/pub/linux/Fedora/core/ Er du sikker på at det ikke skjedde noe galt under selve brenningen? Prøvd å brenne ut på en annen CD? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Det står at bitlord ikke klarte og lese 2mb så går ut ifra at det er de 2mb'ene som gjør at jeg ikke får instalert. Men skal prøve med en ny cd nå. (Blir nok en dyr instalasjon vis jeg må brenne en hel haug ekstra med cd'er) Lenke til kommentar
laerda Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Før du brenner en iso-fil bør du alltid sjekke check-summen. http://www.md5summer.org er et fint verktøy for windows. Er du i en GNU-Linux-distro kan du bruke md5sum eller sha1sum (etter hvilken type checksum det er). Endret 9. mai 2006 av MaxTiger Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 å virker det iallefall! Linux er instalert og programmer er valgt. (Eneste er at jeg sliter med og instalere nye programmer, men det går nok bra senere.) Lenke til kommentar
comicz Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg vet ikke hva slags GUI-frontend Fedora opererer med for tiden, men ta en titt på yum og(aha, her har vi det) yumex(alt hva jeg husker)! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå