TST Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Microsoft og Rockstar bekreftet i dag at Grand Theft Auto IV er under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 da kalte også GTA: Liberty City Stories ekslusivt til PSP... men hva med Saints Row, blir det like bra? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) "Eksklusivt for Xbox 360" my ass. Det var GTA3 også, altså eksklusivt for kun èn spillmaskin i starten (+Halo, RE4, og mange andre spill). Alle disse kom(mer) til flere spillkonsoller nå. Et halvår etter release'n for 360 får vi PC-brukere også utøve blind vold i virtuelle gater. Forresten fint å se at noen begynner å dumpe Sony også, så får de (og brukerne av deres konsoller) også kjenne hvordan vi PC-brukere har hatt det i løpet av det siste tiåret. Endret 9. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Eg har aldri likt de nyere GTA spillene, men likevel sitter eg igjen med en feelgood følelser overfor MS her. Sony fortjener litt spank de også,ser ut til at de får en del av det under årets E3. Kansje også eg kan bli grepet over GTA denne gang? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Høres bra ut dette her ja, men Oktober 2007 ? jeg klarer ikke å forestille meg det engang.. er s VILLT langt fram i tid Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 neeeei, der forsvant nesten den eneste grunnen til å kjøpe seg ps3 Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 "I get the official Rockstar Games announcement of Grand Theft Auto IV in my e-mail--it says that the game will be release simultaneously on Xbox 360 and PS3. Moore said it was coming to 360 first. What the...?" Sitat fra GameSpot Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 GTA IV på Xbox 360, Halo 3 (Noen med 360 her som kan se traileren, skal visstnok være på Live). Noe sier meg at MS og Nintendo virkelig taklet "presset" fra Sony bra. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 AvIOn: 2 år er mye? Tulliball! Utifra den infoen vi har fått, høres det jo ut som at avtalen nylig er ingått, og at spillet enda ikke er under utvikling. Å utvikle et spill på to år, spesielt et som har next-gen grafikk og hele pakka, det synes jeg ikke er noe lang tid. Det skal ikke forundre meg om at det blir utsatt et helt år til. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 når de sier ekslusivt betyr det ihvertfall at det kommer til 360 først! ja! (laster ned halo trailer nå) Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg leste et inlegg på et annet forum som hadde en link til http://www.gtaportable.com/ hvor de også hevder at GTA4 kommer likt til PS3 og Xbox360. er nok litt forvirring nå i forbindelse med pressekonferansen. Særlig siden Moore annonserte at Xbox360 får en eller annen form for nedlastbare episoder (eller noe slik). Blir nok klart om en dag eller to hva som er ekslusivt og hva som ikke er det. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Dette var interessant. Sony har ikke gjort en fryktelig god figur hittill på E3, og hvis MS og Nintendo fortsetter å bite dem i anklene... jo større de er jo hardere faller de. EDIT: Ikke 360-eksklusiv likevel, enda bra for Sony. Men fint å slippe å vente et år før det kommer på andre platformer. Endret 9. mai 2006 av thomanil Lenke til kommentar
anypti Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 haha, mircosoft spilte folket eit lite puss på konferansen..trudde dei skulle vise Halo 3 ingame men så var showet over når Halo 3 logoen kom :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Gta IV kommer samtidig på x-box 360 og PS3 så det ser ut at MS må finne på noe bedre for å slå Sony. LOL Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Plager ikke meg så mye om de kommer likt, men etter å ha hørt diverse Sony tilhengere trekke fram at det å spille GTA 4 før alle andre er en grunn til å kjøpe PS3 så er det vel Sony-guttene som henger mest med hodet tenker jeg. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det kommer på PS3 også ja. Du kan f.eks. se PlayStation logoen HER. Og info om det HER. Grand Theft Auto IV will be simultaneously available for the PlayStation®3 and Xbox 360™ Endret 9. mai 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
anypti Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ser personlig mer frem til titler som MGS4, Heavenly sword og Tekken 6 enn GTA 4 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Der fikk PSfanboysa ett slag i trynet! Men på en annen side er GTA konseptet melket tomt snart spør du meg... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Artikkelen har nå blitt oppdatert med informasjon om PS3-versjonen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men på en annen side er GTA konseptet melket tomt snart spør du meg... 6073039[/snapback] Pfft. GTA er tidløst. Dessuten kan det jo legges til så mye ekstra stash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg