sinnaelgen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) hvilken erfaring har dere med denne Dvd breneren ? Endret 9. mai 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Psh Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er en rebadge av Lite-On SHM-165P6S, jeg kjøpte nylig en Lite-On SHW-160P6S(samme brenner, uten Dvd-Ram støtte). Driver å tester den ut litt om dagen, å den er litt i utviklingsfasen for å si det sånn. (Skal du få det beste ut av dette drevet, må du crossflashe den til en Lite-On) Den virker meget lovende med nyeste testfirmware, den får nemlig en del funksjoner som ligner BenQ sine(Wopc,SolidBurn og OverSpeed). Ellers er dette en meget lydløs og god leser. Om du liker å knote litt med innstillinger å slikt, er dette et kult drev! Liker du ikke dette, kjøp en BenQ DW1650. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 hva er det som blir bedre hvis jeg gjør den om til en Lite-ON ? hastighten på drevet er ikke de visktigste . deri mot så ønsker jeg å ha muligheten til å bruke mest mulig av dagens dvd og cd standarder r uten så mange problemer. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Skrivekvaliteten kan forbedres en del. Garantien forsvinner dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå