Alastor Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Og videre OFF TOPIC diskusjon rundt moderering tas på pm til den aktuelle moderator. Ellers så skal det som er sagt av han følges. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hei.. vurdere å kjøpe en Intel pc, men er usikker på hvilken jeg skal velge.. derfor lurer jeg på hvilke forskjell jeg som bruker av pc'en vil merke når jeg velger Intel pentium D 930 fremfor Intel pentium D 940. skal ikke overklokke, og maskinen skal brukes til spill, musikk og surfing. håper på gode svar.. takk 6071941[/snapback] For å gi deg ett enkelt og greit svar på dette, nei, med mindre du sitter og tar tiden på tunge oppgaver med stoppeklokke kommer du aldri til å merke noen praktisk forskjell på disse to prosessorene. Eg ser at du har bestemt deg for å vente, og det er nok lurt. Men eg ville ikkje nødvendigvis valgt ett AM2/Conroe-system i August heller. Når det kommer så langt så vil nok prisen på s939/P4 bli mye redusert, og du vil få veldig mye PC for pengene om du velger "gammel" teknologi. Eg leser at enkelte sier at s939/P4 vil være utdatert som en dinosaur i det øyeblikket AM2/Conroe er i butkken. Slike påstander er bare pisspreik, ett godt s939/P4 system vil gi god ytelse i alle mulige programmer og spill ihvertfall ut neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå