MiniGod Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg får denne meldingen når jeg prøver å lage server.. Alle nødvendige porter er åpnet (portforward.com)! Har funnet ut at det er når jeg skriver den offisielle ip-en min i "ServerIP" så skjer det.. Men når jeg bruker Lokal IP-en min funker det.. men kan ikke connecte! Har noen peiling? Postet dette også på Battlefield forumet! Endret 9. mai 2006 av mini god Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er du 100% sikker på at portene er forwardet til riktig intern IPadresse. Dessuten må du enten forwarde fra riktig ekstern IP eller fra alle eksterne IP 0.0.0.0. Kjører du noen brannmur, i tillegg til router. Da kan du prøve å slå den av for å se om problemet ligger der. Hva slags router er det du forwarder gjennom? Du gir litt få opplysninger om nettverksoppsettet ditt, til at det er enkelt å gi gode svar, men jeg har prøvd å gi et par generelle tips. Dersom de ikke hjelper, kan det være greit om du poster litt flere opplysninger. Kanskje noen da kan hjelpe deg litt fortere. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 100% sikker på portene!! Står på 0.0.0.0 på "Public Address". Kjører brannmur, i tilleg til router. har prøvd på begge PC-ene her i huset, en med Norton Internet Security 2006 og en med Zone Alarm Security Suite 6.. Ruter: "Netopia 3351" , Switch: "D-link DGS-1008D" (unblock) Skal teste etter middag!! Takk for et endelig svar!! Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Når det gjelder Netopia 3351, må du også huske å åpne portene i filtersettet, dersom det er porter høyere enn 1024. Det holder ikke bare å åpne dem i "easy servers". Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ehem, portene under 1024 må åpnes i filtersettet, porter over 1024 trenger kun å nat'es videre. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ehem, portene under 1024 må åpnes i filtersettet, porter over 1024 trenger kun å nat'es videre. 6090687[/snapback] Selvsagt er det slik Jeg var litt rask i avtrekket der Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Har åpnet 2350 før.. til Trackmania.. det funket helt fint, bare med NAT!! Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Noen ideer? Håper dere kjønner problemet! Tror ikke det har noe med portene å gjøre, men når jeg skriver min "offisielle" IP i server leansheren.. :S Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 HAR NOEN PEILINGG?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå