Gå til innhold

Hvordan er dette grafikk-kortet?

Anbefalte innlegg

256MB nVidia™ GeForce 7900GS til en stasjonær pc

jeg bare lurer på hvordan dette grafikk kortet er? takler det nye spill som F.E.A.R, bf2 , cs osv, eler er dette et kort jeg burde holde meg unna?

håper på gode svar

takk

Endret av mayoo89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bare lurer på hvordan dette grafikk kortet er? takler det nye spill som F.E.A.R, bf2 , cs osv, eler er dette et kort jeg burde holde meg unna?

håper på gode svar

takk

6071868[/snapback]

Dette vil jeg tro takler nye spill veldig bra ja. Dog fins det bedre versjoner av det. Men kortet takler de absolutt,

Lenke til kommentar

håper på gode svar

takk

6071868[/snapback]

Dette vil jeg tro takler nye spill veldig bra ja. Dog fins det bedre versjoner av det. Men kortet takler de absolutt,

6071880[/snapback]

så det vil også være mulig å se på film, kjøpe tv-adapter osv..

Lenke til kommentar

Det hjelper litt om du skriver litt om de andre spesifikasjonene dine også.

Et skjermkort er ikke alt i et spill, selv om det betyr mye. Hvis du har 512MB med RAM og en prosessor som ikke er helt ny er det ikke sikkert at skjermkortet hjelper deg til noe særlig bedre ytelse.

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
256MB nVidia™  til en stasjonær pc

håper på gode svar

takk

6071868[/snapback]

6071880[/snapback]

så det vil også være mulig å se på film, kjøpe tv-adapter osv..

6071919[/snapback]

Se film kan man med alle skjermkort som er laget de siste årene (etter det jeg vet..) og ihvertfall med noe så nytt. TV-utgang er det også på de aller aller fleste nye. Her kan du se en benchmark som sammenligner forskjellige kort...

Endret av Tor79
Lenke til kommentar
Det hjelper litt om du skriver litt om de andre spesifikasjonene dine også.

Et skjermkort er ikke alt i et spill, selv om det betyr mye. Hvis du har 512MB med RAM og en prosessor som ikke er helt ny er det ikke sikkert at skjermkortet hjelper deg til noe særlig bedre ytelse.

6072104[/snapback]

tror det blir 2048 mb ram, og en Intel pentium D 930 prosessor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...