Babyloner Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) 256MB nVidia™ GeForce 7900GS til en stasjonær pc jeg bare lurer på hvordan dette grafikk kortet er? takler det nye spill som F.E.A.R, bf2 , cs osv, eler er dette et kort jeg burde holde meg unna? håper på gode svar takk Endret 9. mai 2006 av mayoo89 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 256MB nVidia™ GeForce 7900GS til en stasjonær pc jeg bare lurer på hvordan dette grafikk kortet er? takler det nye spill som F.E.A.R, bf2 , cs osv, eler er dette et kort jeg burde holde meg unna? håper på gode svar takk 6071868[/snapback] Dette vil jeg tro takler nye spill veldig bra ja. Dog fins det bedre versjoner av det. Men kortet takler de absolutt, Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 256MB nVidia™ GeForce 7900GS til en stasjonær pc jeg bare lurer på hvordan dette grafikk kortet er? takler det nye spill som F.E.A.R, bf2 , cs osv, eler er dette et kort jeg burde holde meg unna? håper på gode svar takk 6071868[/snapback] Dette vil jeg tro takler nye spill veldig bra ja. Dog fins det bedre versjoner av det. Men kortet takler de absolutt, 6071880[/snapback] så det vil også være mulig å se på film, kjøpe tv-adapter osv.. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det hjelper litt om du skriver litt om de andre spesifikasjonene dine også. Et skjermkort er ikke alt i et spill, selv om det betyr mye. Hvis du har 512MB med RAM og en prosessor som ikke er helt ny er det ikke sikkert at skjermkortet hjelper deg til noe særlig bedre ytelse. Endret 9. mai 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) 256MB nVidia™ til en stasjonær pc jeg bare lurer på hvordan dette grafikk kortet er? takler det nye spill som F.E.A.R, bf2 , cs osv, eler er dette et kort jeg burde holde meg unna? håper på gode svar takk 6071868[/snapback] Dette vil jeg tro takler nye spill veldig bra ja. Dog fins det bedre versjoner av det. Men kortet takler de absolutt, 6071880[/snapback] så det vil også være mulig å se på film, kjøpe tv-adapter osv.. 6071919[/snapback] Se film kan man med alle skjermkort som er laget de siste årene (etter det jeg vet..) og ihvertfall med noe så nytt. TV-utgang er det også på de aller aller fleste nye. Her kan du se en benchmark som sammenligner forskjellige kort... Endret 9. mai 2006 av Tor79 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Det hjelper litt om du skriver litt om de andre spesifikasjonene dine også. Et skjermkort er ikke alt i et spill, selv om det betyr mye. Hvis du har 512MB med RAM og en prosessor som ikke er helt ny er det ikke sikkert at skjermkortet hjelper deg til noe særlig bedre ytelse. 6072104[/snapback] tror det blir 2048 mb ram, og en Intel pentium D 930 prosessor... Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er det stasjonær eller bærbar? Vet du merke på kortet? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 7900gs? finnes det da? eller kommer snart ut? vet bare om 7800gs som er agp versjon, eller er alt annet gått over til PCI-E, forstod du skal kjøpe annet også? cpu, hovedkort? da må du unngå agp og velge pci-e. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Er det stasjonær eller bærbar? Vet du merke på kortet? 6072995[/snapback] står en del info i det første innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå