Rivers Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 ...Bare gode erfaringer så langt ? 6116978[/snapback] Møkkavær i dag. Grått og kaldt. Mørkere enn på en vanlig overskyet dag = ISO 400 og f4.0 på 97% av bildene. Men allikevel, har funnet ut en ting: Dette objektivet er SKARPT (og dette er en erfaring jeg har med blenderen max åpen... lurer på hvordan den er i området 5,6-8,0 der objektivene vanligvis er skarpest). Nå gleder jeg meg til en dag med sol og motiver i fine farger + Lurer fortsatt på om det er vanlig av BHphotovideo å sende varene sine under et døg etter at bestillingen er lagt inn Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 ...Lurer fortsatt på om det er vanlig av BHphotovideo å sende varene sine under et døg etter at bestillingen er lagt inn...Sikkert ikke uvanlig, har bare handlet fra Adorama jeg da men.Sist gang la jeg inn en ordre på en tirsdag ettermiddag og hadde varene med UPS ved 14-tiden torsdag samme uken. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 + Lurer fortsatt på om det er vanlig av BHphotovideo å sende varene sine under et døg etter at bestillingen er lagt inn 6122094[/snapback] Jepp. Så lenge du klarer å time ting i forhold til de jødiske helligdagene så er det i alle fall min erfaring (6 bestillinger så langt, driver å legger inn enda en til nå) at de pumper pakkene ut i høyt tempo. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 + Lurer fortsatt på om det er vanlig av BHphotovideo å sende varene sine under et døg etter at bestillingen er lagt inn 6122094[/snapback] Jepp. Så lenge du klarer å time ting i forhold til de jødiske helligdagene så er det i alle fall min erfaring (6 bestillinger så langt, driver å legger inn enda en til nå) at de pumper pakkene ut i høyt tempo. 6122267[/snapback] Cool! Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Cool! 6122377[/snapback] Bare en liten tilbakemelding. Jeg bestilte varer fra B&H på fredag ettermiddag. Kl. 0938 i går (mandag) ringte telefonen fra UPS: "Hei, jeg har to pakker til deg. Er du hjemme?" Det er f*en meg så raskt at jeg knapt kan tro det. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som kjenner til hvor raske FexEX er fra Hong Hong til Norge ? Bestilte en speedlite 430(Canon blitz) der på søndags kveld. Ikke fått noe trackingnr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå