Bruno Mars Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) trenger forslag til masse tekno- sanger. så bare skriv opp alle tekno- sanger dere vet (hvor er det dere finner alt det bra tekno stoffet) TAKK :!: Endret 9. mai 2006 av mx1000 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Sjekk ut denne tråden (og forresten, techno er ikke ett Norsk ord, så det skrives med "ch") Endret 9. mai 2006 av k-orm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Techno og Trance er meg bekjent to vidt forskjellige verdener. Jeg vil anbefale The Knife - Silent Shout, fantastisk alternativ elektronika/techno. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Techno og Trance er meg bekjent to vidt forskjellige verdener. Ja, men veldig mange kaller all elektronisk musikk for techno Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Techno og Trance er meg bekjent to vidt forskjellige verdener. Ja, men veldig mange kaller all elektronisk musikk for techno 6071691[/snapback] Derfor blir det så forbanna mye misforståelser. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 unnskyld meg men... denne tråden ble starta for å få anbefalinger til bta teCHno sanger. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hører lite på techno, men: Adam Beyer - Drum Code Andreas Kramer feat. Thomas Pogadl - Der Racher Chris Liebing - Conan Gaetano Parisio - Ritmatica Joy Kitikonti - Joyenergizer Marco Bailey - Redlight District Mauro Picotto - Baguette Netherman - Bucks You Up Twilight - Platina Wavetraxx - Das Boot 2003 (Schall & Rauch Remix) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Techno og Trance er meg bekjent to vidt forskjellige verdener. Ja, men veldig mange kaller all elektronisk musikk for techno 6071691[/snapback] nei nei nei og atter nei. all elektronisk musikk er IKKE Techno. trance har mer melodi på en måte. brukes vel mer pad og slikt. techno er litt mer umelodiøst. spør på trance tråden Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Techno og Trance er meg bekjent to vidt forskjellige verdener. Ja, men veldig mange kaller all elektronisk musikk for techno 6071691[/snapback] nei nei nei og atter nei. all elektronisk musikk er IKKE Techno. trance har mer melodi på en måte. brukes vel mer pad og slikt. techno er litt mer umelodiøst. spør på trance tråden 6075808[/snapback] Det er stor forskjell på techno og trance, men som k-orm sier bruker desverre alt for mange ordet "techno" om all elektronisk musikk. Sorry for OT. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Homophobic Fishermen - Multiply The Airwaves, Identify The Thighs Long Distance Jerkoffs - Solid Runner Two Niggers, A Honky-Tonk Woman And A Man - The Charm Of The Common People Of The Suburbia In The Townships Messiah Junkies - The First Spring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå