iNeo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Topic sier det meste, men prøv og ikke bli for Of Topic plz. Jeg liker In Flames. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 På en film jeg så for lenge siden, fra en eller annen CPL så var det noen fete sanger, som jeg også har hørt i "amatørfilmer". Men jeg vet dessverre ikke hva de heter, skulle gjerne vist det. Noen sanger jeg vet hva heter: Fra The World Of Snapp (som du kan finne på forumet's tråd om CS fragmovies): Nightwish - Dark Chest Of Wonders Dope - Die Motherfucker Die Flipsyde - Someday (musikkvideoen til denne kan du se helt til slutt i fragmovien, delvis ved siden av rulleteksten) Vil også si at jeg synes denne fragmovien er en av de beste jeg har sett, veldig underholdene. Den er ikke bare "hardbarka frags" hele veien, men intressant å se på. Tror flere som ikke liker selve spillet cs også kunne synes dette er en bra film. Veldig bra laget, spør du meg! Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 kanskje eg skal se den om eg fikser FPS droppen min.. men no skal no eg formatere på fredag uansett, så får håpe det ordner seg da.. Skal tilbake melding med engang eg har formatert Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Topic sier det meste, men prøv og ikke bli for Of Topic plz. Jeg liker In Flames. 6071591[/snapback] In Flames iz ze bezt!! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Som intro: Nightwish - Roll tide (Crimson tide) Også fra filmen the world of snapp: Jimmy eat world - pain.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 På en film jeg så for lenge siden, fra en eller annen CPL så var det noen fete sanger, som jeg også har hørt i "amatørfilmer". Men jeg vet dessverre ikke hva de heter, skulle gjerne vist det. Noen sanger jeg vet hva heter: Fra The World Of Snapp (som du kan finne på forumet's tråd om CS fragmovies): Nightwish - Dark Chest Of Wonders Dope - Die Motherfucker Die Flipsyde - Someday (musikkvideoen til denne kan du se helt til slutt i fragmovien, delvis ved siden av rulleteksten) Vil også si at jeg synes denne fragmovien er en av de beste jeg har sett, veldig underholdene. Den er ikke bare "hardbarka frags" hele veien, men intressant å se på. Tror flere som ikke liker selve spillet cs også kunne synes dette er en bra film. Veldig bra laget, spør du meg! 6071717[/snapback] OffT: En kompis av meg som mekket den. Overbringer skryt til ham straks han er online Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Iron Maiden - Fear of the dark Den er heftig til cs film Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 På en film jeg så for lenge siden, fra en eller annen CPL så var det noen fete sanger, som jeg også har hørt i "amatørfilmer". Men jeg vet dessverre ikke hva de heter, skulle gjerne vist det. Noen sanger jeg vet hva heter: Fra The World Of Snapp (som du kan finne på forumet's tråd om CS fragmovies): Nightwish - Dark Chest Of Wonders Dope - Die Motherfucker Die Flipsyde - Someday (musikkvideoen til denne kan du se helt til slutt i fragmovien, delvis ved siden av rulleteksten) Vil også si at jeg synes denne fragmovien er en av de beste jeg har sett, veldig underholdene. Den er ikke bare "hardbarka frags" hele veien, men intressant å se på. Tror flere som ikke liker selve spillet cs også kunne synes dette er en bra film. Veldig bra laget, spør du meg! 6071717[/snapback] OffT: En kompis av meg som mekket den. Overbringer skryt til ham straks han er online 6076813[/snapback] Gjør det du! Tenkte litt på det ettersom han heter speedz0r og du surbz00r Fear Of The Dark er genial ja! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Beste sangen i en CS film er vel Bond - Explosive <3 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Uten tvil; Within Temptation - "Ice Queen" <3 eoL Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg hører mye Within Temptation på mange cs movies. Men den og Iron maiden er "Over" brukt. Endret 13. mai 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Poweman 5000 - drop the bombshell Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Sangen "terrorist" med soulfly (Tom Arraya som gjeste vokalist) er min klare favoritt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 In Flames - The Quiet Place Rammstein - Feuer Frei Prodigy - Firestarter Children Of Bodom - Hate Me! Sonata Arctica - Wolf & Raven Sonata Arctica - Black Sheep HIM - Right Here In My Arms Saliva - Click Click Boom Saliva - I Want You Saliva - Superstar Ikke akkurat "Beste Cs film sang EVER!" men de funker. Første og sistnevnte sang i listen skal brukes i en eventuell film jeg lager selv. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Uten tvil; Within Temptation - "Ice Queen" <3 eoL 6092286[/snapback] Kan ikke bli mere enig Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Prodigy Har en sang som heter minefield. Den kunne vært noe å lage film av. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Uten tvil; Within Temptation - "Ice Queen" <3 eoL 6092286[/snapback] Kan ikke bli mere enig 6118960[/snapback] Etter at Eolithic brukte den har jeg forbundet den til cs hver gang jeg hørte den Jeg mener at Ice Queen er desidert en av den beste montage/fragmovie musikken. Lenke til kommentar
Zangetsu Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 In Flames-Clud Connected er GeNIAL Lenke til kommentar
Zangetsu Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Throwdown- Vendetta Litt satan da:D Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hammerfall - Heeding The Call Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå