Aetius Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har nettopp plassert en ordre hos Komplett, på et hovedkort og en CPU som jeg rett etterpå fant ut er inkompatible. Komplett svarer ikke på telefonen etter kl 17:00, men ordren har likevel gått til plukking, uten at jeg kan nå noen på lageret som kan stoppe ordren. Hva bør jeg gjøre for å unngå kluss med ordren? (ja, jeg har sendt mail, men den blir sikkert ikke lest i tide). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Den der var vanskelig du... Du burde satse på at en som jobber der leser dette og kanskje greier å få gjort noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå