Ole-P Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Når jeg går inn på "legg til eller fjern programmer" består mesteparten av lista striper (se bilde). Det virker som det er mulig å markere disse og få de til å skifte farge. Har byttet det meste av drivere, men problemet består. Noen som har vært borti dette eller hvet hvordan det kan fjernes? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja. Jeg har hatt samme problemet. Gimme some time, må grave i skallen for å huske hva jeg gjorde. Løsningen var enkel. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Ja. Start / Kjør regedit Naviger til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall Her finner du listen som Legg til/Fjern bruker. Klikk på den enkelte mappe og sjekk så til høyre om verdien DisplayIcon har negativ verdi. Se bilde. Du må gå gjennom hvert punkt og sjekke. Finner du en negativ verdi, fjern tallet eller hele DisplayIcon-linjen (høyreklikk på "DisplayIcon" og velg Endre eller Slett). Ikon er ikke superviktig i Legg til/Fjern:) De første 20-30 linjene der i regedit har kanskje ikke noe lesbart mappenavn. det kan være f eks {350C97B0-3D7C-4EE8-BAA9-00BCB3D54227}. Du skal sjekke disse også. Endret 9. mai 2006 av zjulik Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Takk for hjelpen, fungerte glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå