Gå til innhold

søker webdesginere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Frekvens AS forbeholder seg retten til å benytte alt materiell som blir utviklet under prosjektet og en evnt. prøveperiode / testfase.

"Dessverre, du har nok ikke fått jobben, vi har fått inn så mye materiale at vi ikke har bruk for nye folk. Send dog gjerne inn nye maler når vi igjen søker etter ny ansatt om 2 mnd......."

Lenke til kommentar

Ok, det var litt dårlig formulert, for å gjøre det klinkende klart; jeg har absolutt ingenting med dem å gjøre.

Synes bare det var en genial måte å skaffe seg materiale på. Få folk til å lage websider i hopetall, som Frekvens AS senere kan bruke, og derav slippe å ansette nye folk. Enkel å grei måte å spare penger på.

Det var mitt første innlegg her på forumet, prøver så godt jeg kan å lese igjennom gamle innlegg og sette meg litt inn i systemet, så derfor av gammel vane fra andre steder skriver jeg nok litt kronglete. Har prøvd å rette det opp her.

Lenke til kommentar

Mjaa skrev (2002-10-04 17:19):

Frekvens AS forbeholder seg retten til å benytte alt materiell som blir utviklet under prosjektet og en evnt. prøveperiode / testfase.

"Dessverre, du har nok ikke fått jobben, vi har fått inn så mye materiale at vi ikke har bruk for nye folk. Send dog gjerne inn nye maler når vi igjen søker etter ny ansatt om 2 mnd......."

:lol: :lol: :lol:

Og plutselig har Frekvens AS fått en masse nye maler som de kan bruke fritt til egen fortjeneste, uten å hverken behøve å ansette nye folk eller betale de som har lagd de nye malene for jobben.:razz:

EDIT: Mjaa, du postet mens jeg skrev. Forsto deg veldig godt jeg, hadde samme tanken selv. :smile:

[ endret av Orjanp den 2002-10-04 17:40 ]

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hmmmm... man må nesten være litt forsiktig med slike annonser. Jeg har selv blitt lurt på den måten. Det var noe av det samme.

Jeg var på intervju hos et firma. De virket veldig intresserte, men som en siste prøve ville de at jeg skulle lage en slags mal. God troende som jeg var, laget jeg denne malen og fikk denne beskjeden etter noen dager: Beklager men stillingen har blitt besatt.

Jeg tenkte ikke noe serlig mere over det. Etter et par uker var jeg innom websiden til firmaet jeg var på intervju til. De hadde faktisk vært så frekke og brukt min mal på sidene dems! De hadde til og med tatt credit for designet osv! Irriterende!! måtte trå til med advokat osv for å få siden ned!

Folk er frekke!

Mvh

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Frekvens er et seriøst selskap jeg har hørt og lest mye bra om.

I denne konkurransen benytter de tydelig det faktum at det nå er arbeidsgivers marked, samt at det er et overskudd på web designere, som ikke burde være redde for å vise at de er de rette for jobbene.

Og forbeholde seg retten til å bruke noe av det innsendte materialet er noe alle bedrifter naturligvis er nødt til å ta forbehold om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...