Vrengtpolvott Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nå er det her endelig! http://www.sa-mp.com/download.php Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 så sinnsykt rått Litt buuggy da, og en ting til, hvordan teamer man opp, spawner biler/fly etc? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Oi, dette kom brått på, men en herlig overraskelse! Skal testes etter skolen i dag! Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Skikkelig stilig. Var morro å henge ut av bilvinduet med mp5 og 3 andre i bilen og skyte allt som beveger seg. Merker at skyting blir vaskelig på de som har høy ping da. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 var veldig mye bugs da. håper det ikke tar så lang tid før det kommer en bedre version. men åssen setter man seg inn i en bil uten å stjele den? når jeg prøver og gå inn i bilen til en som er på samme lag som meg så bare kaster jeg han ut. og jeg ser mange flyr rundt i jet-flyet men jeg finner det ikke der det pleier og stå jeg, hvor er det egentlig? håper det kommer en litt mer utviklet version av dette snart. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 g er å sitte på i biler og h er å skyte ut av bilen når du sitter på(med maskinpistol) Hvor flyenene spawner varierer vell fra server til server men de er vel stort sett å finne på flyplassene Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 tror du finner jet i det "fylket" hvor du begynner når spillet er nytt, det i sør. Lurer selv på hvor man finner imba jet pack Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Hvilken av dem anbefales? (Jeg bruker LapTop) Endret 6. juni 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du trenger client (øverst) med mindre du vill lage en egen server Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kan noen gi meg en komplett guide til hvordan man laster ned uten at spillet klikker? Du trenger client (øverst) med mindre du vill lage en egen server 6255929[/snapback] Det kommer opp en feil! Se bildet: Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 To kvadruppelpostinger, ikke ille. Har du lagt inn noen mods? Det er vel ikke GTA-MP så glad i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Almadora, plz slutt og spam! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Dagens bruker, omg så mange spam poster. sa-mp høres gøy ut *laste ned* Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) kan noen forklare hva GTA-MP er for noe? Edit. Det er vel gjerne multiplayer Endret 10. juni 2006 av wazzza Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 kan noen forklare hva GTA-MP er for noe? Edit. Det er vel gjerne multiplayer 6284192[/snapback] Riktig det, det er en form for mod som noen har utviklet til gta slik at du kan spille online med andre, veldig fett faktisk =) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det finnes et annet multiplayerprogram også: Multi Theft Auto Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hva er forskjellen på sa-mp og multithieftauto? Hvis du skal spille san-andreas over lan, skal den som "creater" ha server versjonen, mens resten har client versjonen? Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 I Sa-Mp kan man gå rundt, skyte på hverandre og kjøre biler mens MTA (foreløpig) bare har bilkjøring. MTA har deimot muligheter for å endre landskapet. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Får ikkje dette heilt til å virke... Når eg kommer inn på spelet skal eg velge New game? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Multi theft auto lagger dessuten i retning av uspillbart Sa-mp var fett, kjørte rundt med 50 ping også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå