Leonin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvor lang tid bruker de å levere? Er i fra Bodø, og bestilte en pc (kabinett med alt inni, men ikke skjerm eller noe annet). Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Vel, bestiller du idag, før kl 14. Så er den i Trondheim imorgen. Og i overmorgen er den på døra hos meg. Og Bodø er 7 timer nordover fra meg. Jeg vil anta du får den på fredag! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvor lang tid bruker de å levere? Er i fra Bodø, og bestilte en pc (kabinett med alt inni, men ikke skjerm eller noe annet). 6071443[/snapback] Så du mener det er MPX som leverer varene til deg? Nei kjære deg, det er nok Posten Norge. 1. Finn ut hvor MPX sender pakken ifra. 2. Ring Posten Norge og spør hvor lang tid det tar fra den plassen de sender ifra til dit du bor. Uansett, du vil aldri finne noe fasitsvar på det du spør om uansett hvem du spør. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvor lang tid bruker de å levere? Er i fra Bodø, og bestilte en pc (kabinett med alt inni, men ikke skjerm eller noe annet). 6071443[/snapback] Har du det travelt? For de jobber så fort de kan. MPX har hatt stor vekst, som kan gjøre til at det kan ta noe lengre tid å få enkelte varer i dag enn tidligere... men den som venter, venter ikke forjeves Lenke til kommentar
Leonin Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Takk for alle svar da =) Gleder meg masse, bestilte den på søndag. Endret 10. mai 2006 av Leonin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå