Connubialis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 måtte innstalere xp på nytt igjen. hardiskene byttet navn med hverandre(c: , d: e:). Hvordan ordner jeg det slik at jeg får de sånn de var? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Skjønte ikke helt spørsmålet... Uanset-Høyreklikk Min Datamaskin-Behandle-Disk Management (Husker ikke det norske) Her er endel valg. Velge drive letter, gi navn på harddisk osv Men om du har OS installert på c: så tror jeg ikke du kan endre denne til d: teks... og motsatt. Ikke rot for mye der inne ellers blir det bare rot. Ciao Endret 9. mai 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Connubialis Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 vil endre C: til D: osv. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Om du har OS på c: så tror ikke jeg det er mulig. Om det er mulig vet jeg ikke, men muligens kan man da teoretisk sett endre boot.ini filen slik at man da velger den nye boot partisjonen. Men det er litt vanskeligere å forklare. Ciao Lenke til kommentar
Connubialis Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mulig det er noen andre her som har mere peil på dette? Ciao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå