ATI9550 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei, jeg lurer på hva forskjellen på disse to er. Jeg vurderer å ta Dataingeniør linjen på HIST som er 3-årig og etter på 2 år master på ntnu. Blir jeg da sivilingeniør eller vanlig ingeniør? Ser at NTNU har en linje som heter Sivilingeniør/Masterprogram 5-årig, blir ikke det samme som ovenpå egentlig? 3 år ingeniør + 2 å master... Takker for alle svar. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Siviltittelene gies vel som regel etter fullført mastergrad, og uten kjennskap til ingeniørtitler vil jeg tro du vil bli sivilingeniør om du bygger på med en master. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 er ikke HIST i tønsberg (tror det) ? har tenkt på det samme linje, bare å ta master på samme sted (i tønsberg) han har rett om sivlingeniør vs. vanlig ingeniør Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 HIST er i Trondheim, men du har rett i at det er noe som heter HIST i tønsberg også...Okey så jeg blir siv.ing etter 2 år master på ntnu om jeg tar det etter endt utdanning på hist? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 HIST er i Trondheim, men du har rett i at det er noe som heter HIST i tønsberg også...Okey så jeg blir siv.ing etter 2 år master på ntnu om jeg tar det etter endt utdanning på hist? 6071314[/snapback] JA! Lenke til kommentar
bugmenot Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) slettet innlegg Endret 5. juni 2006 av bugmenot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå