Gå til innhold

TV-ut på ATI Mobility Radeon X300

edur

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Dell Inspiron 6000 med et ATI X300 skjermkort. Dette skjermkortet har en tv-utgang (s-video), men jeg får den ikke til å fungere. Jeg har prøvd flere forskjellige drivere uten hell. Det som er litt merkelig er at jeg på min stasjonere har et ATI 9600XT, eller no, som også har s-video ut. På denne maskinen har jeg ingen problemer. Bruker samme kabel og samme TV, så tror ikke det er noe feil der.

En annen ting som også er litt rart er at hvis jeg har kabelen koblet i den stasjonere og starter opp, kommer bildene fra selve oppstarten på TV'en. Men hvis jeg gjør det samme med min bærbare er det bare helt dødt.

Jeg skal flytte snart, og da skal jeg kvitte meg med min stasjonere da denne begynner og bli utdatert. Så jeg er nesten avhengig av og få dette til slik at jeg kan se på DVD på tv'en..

Noen som kan hjelpe meg?

PS: Jeg har peiling på IT. Så ikke kom med svar om at jeg må skru på TV'en osv.. Jeg har også googlet og funnet andre med samme problem men ingenting hjelp å få der heller..

EDIT: Med de siste catalyst driverene får jeg aktivert TV'en. Både i Catalyst Control Center og i "egenskaper for skjerm", og skrivebordet blir utvidet. Men fortsatt ikke bilde på TV.

Mvh

Edd

Endret av edur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...