karlsen92 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvordan skifter man egentlig utseende på telefon, egentlig? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har nå hatt telefonen i over to år og er godt fornøyd med den. Unntaket er en sprekk i plasten over displayet, jeg har ikke fått ut fingeren og byttet ut denne ”plastbiten” ennå. Lyd, taster m.m. fungerer helt fint, ingen rare nykker med telefonen. I testen så glemmer man å nevne at skjermen på w810 faktisk er langt skarpere og klar enn w800, selv om oppløsningen er den samme. Så jeg tror denne telefonen kan være et fint bruktkjøp for dem som vil ha en god telefon. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg datt innom her igjen Jeg buker fortsatt telefonen den nærmer seg 5 år. Utrolig robust, ingen feil og ser ut som ny (ingen synlig slitasje). Den er mistet i gulv m.m. og er daglig i trang bukselomme. Dvs. utsatt for flere år med mye press, trykk og vridning i lomma. Kan jo nevne at jeg har slitt ut jobbmobiler i mellomtiden, som ikke har vært noe hardere brukt (også dyttet i samme lomme inntil w810). Slitasjestyrken på w810 er i særklasse, ingen ingen avskalling av dekor, maling, plast osv. En liten sprekk i plastdetalj, kostet 40 kr å ordne. Passer perfekt i lomma og tåler overraskende mye. Nå går det nesten prestisje i å ikke bytte den ut. Endret 25. juni 2011 av plankeby Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Terningkast 6 i kvalitet. Har hatt min mobil i 5 år nå. W810 har tålt alt, på sin faste plass i trange jeansbukser. Fukt, varme, kulde, i bakken og gulvet, "tøyd og bøyd". Den ser ut som ny ennå, så slitestyrken også på taster og hus har vert og er uslåelig. Har f.eks. slitt ut flere jobbmobiler i samme periode, de har ikke vært hardere eller særlig mer brukt. Først nå har batteriet begynt å fuske litt. Knallmobil jeg har blitt glad i, har ikke hatt hjerte til å bytte den helt ut med min nye HTC Android telefon ennå. He, he, er visst jeg som har mimret her før også ser jeg nå. Endret 3. november 2011 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg