Gå til innhold

Nye Rasen for Alliance er "Draenei" [offisielt]


Anbefalte innlegg

Endre litt lore er en ting, eller vri som de tidligere har gjort(tauren druids?). Men å si noe så radikalt som at noen eredar var gode, motsier hele begynnelsen av historien, nemlig titaner som dro fra planet til planet og skapte verdener, lenge før Azeroth ble formet. Uten eredar's onde hensikter(og andre raser selvfølgelig), hadde Pantheon aldri trengt å sende Sargeras for å motkjempe de, og uten Sargeras påvirket og senere korrupt, ville det aldri ha vært noe Burning Legion. Burning Legion's påvirkning på Azeroth slik den er idag er enorm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Det finnes en annen tråd om dette, men det er litt dumt å bare stenge tråden med disse lange innleggene. Jeg spleiser heller de to trådene sammen. :)

 

"Nye alliance rasen ?" + "Nye Rasen for Alliance er "Draenei" [offisielt]" = "Nye Rasen for Alliance er "Draenei" [offisielt]"

 

-Simen1-

Lenke til kommentar
Yep, you got goody-good-two-shoe demons, and we got crazed drug addicts.

 

Happy now? I'm not. They are still trying to make us seem like the force of evil, which we are supposed to be NOT.

 

Good job blizzard. Despite of all that you have said, your world is still pretty black and white. This was your best chance to fix the alignment balance bethween factions, but you blew it. Good job indeed...

 

GG blizzard. :thumbdown:

6082571[/snapback]

 

Hvem er det som var på azeroth først? night elves,humans,dverger og gnomer. Greit nok at orkene ble litt smågale pga sargeras. ble jo dårlig stemning. Bloodelfs var jo de som nesten sprengte hele azeroth og nesten fikk sargeras dit. Undead er bare stygge og fæle, seff er de slemme :p

troll eter folk.

Tauren er på lag med orkene, så orkenes fiender er taurens fiender

 

Uff alltid noen som må syte for alt blizzard gjør :roll:

Lenke til kommentar

Ukult. Alliance fikk mye tøffere rase enn oss. Mens det kommer til å bli en stor pest meg bloodelfs som leveler opp til 70 på en halv dag.

Det verste er at bloodelves er så stygge.

Lenke til kommentar
Jeg tror det kommer til å bli Draenei. Selvom de er litt rare.

Jeg hadde rett. Men jeg tok fortsatt en stor feil. JEg trodde de skulle bli slik som de var på første. Bare se her.

post-87412-1147502853_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Syns denne var godt forklart

 

nrk intervju

6093735[/snapback]

 

Gleder meg sykt til flying mounts som er på slutten av filmen.

Etter at jeg såg den fikk jeg mye bedre inntryk av de to nye rasene, ikke så verst.

6093935[/snapback]

 

TUSEN TAKK FOR LINKEN! Fikk info om at flying mounts vil ikke være så vanskelig å få tak i osv :p

Lenke til kommentar
draenei ligner for mye på night elfs/BE :(

6092800[/snapback]

Og det gjøkke blondelves?

6093689[/snapback]

 

jo men de er jo avstammet fra samme rase. Blood /high elves er jo bare night elves/kaldorei som er korrupta av magi. Draenei skal liksom være noe helt annet.

 

Det er vel blåfargen som gjør at de ser for mye ut som Nelfs..

Lenke til kommentar
Nei

 

Blood elves ER High elves, men de begynte å kalle seg blood elves etter at Loarderon ble brennt til grunnen av the Scourge.

 

High elves stammer fra en gruppe Kaldorei som ikke gav opp magi da de opprinnelige Kaldorei gjorde det etter War of the ancients.

 

les mer her: http://www.worldofwarcraft.com/info/story/chapter1.html

6094314[/snapback]

 

Du har rett. Det er slik historien lyder, og Blood Elves er High elves

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...