Gå til innhold

Nye Rasen for Alliance er "Draenei" [offisielt]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay, mer wannabe superman kiddies til alliance >_<

6081264[/snapback]

 

Tuller du? Hvor mange "legolasser" osv får ikke horde nå da tror du? Bloodelfs er jo som hentet rett fra en LOTR klisje....

Håper blizzard kommer med en "hide bloodelf" funksjon i options, slik jeg slipper bli sprø av homsete snurrhopp i orgrimmar.

Lenke til kommentar

Var det ikke det jeg sa for flere måneder siden? Draenei blei den nye rasen. De ser dritrå ut, kan ikke huske helt at de var samme rase som Archimonde, men begynner å demre long-lost lore i meg nå. Hadde trodd de kom til å se ut som vanlige muterte draenei, men kunne på tidligere tidspunkt ikke forstå hvordan de skulle få til items og slikt. Nå når dette har kommet skjønner jeg det. Bare det der med at de er "nightelves in mind"; hvorfor ser de da ut til å fortsette med eredar og naaru lore med Light og slikt? Ikke meg imot egentlig. Jaja, klasser og slikt, da? Veit vi noe om det ennå? Fant ingenting selv. Iallefall pala/war/hunt, om ikke også priest og en til kanskje? Mage? Warlock viker ekskludert.

Lenke til kommentar
Yep, you got goody-good-two-shoe demons, and we got crazed drug addicts.

 

Happy now? I'm not. They are still trying to make us seem like the force of evil, which we are supposed to be NOT.

 

Good job blizzard. Despite of all that you have said, your world is still pretty black and white. This was your best chance to fix the alignment balance bethween factions, but you blew it. Good job indeed...

 

GG blizzard. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Socketed er noe Blizzard også brukte i Diablo II (aldri spillt Diablo, så vet ikke om det fins der også). Våpen som er socketed har 1 eller flere slots hvor man kan plassere diverse items for å forbedre f.eks skaden til våpenet, gi + stamina etc. Det kan sammenlignes med å enchante et våpen flere ganger og beholde alle enchantene.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Socketed er noe Blizzard også brukte i Diablo II (aldri spillt Diablo, så vet ikke om det fins der også). Våpen som er socketed har 1 eller flere slots hvor man kan plassere diverse items for å forbedre f.eks skaden til våpenet, gi + stamina etc. Det kan sammenlignes med å enchante et våpen flere ganger og beholde alle enchantene.

6083691[/snapback]

 

Håper jewelsa kan bli byttet ut i ettertid, i d2 var de i itemet for alltid dersom man puttet de i.

Lenke til kommentar
Blir festlig å finne ut hvordan mounts Blood Elf og Draenei har.

6086712[/snapback]

Mener å huske at Blood Elves får Tiger mounts. Altså nesten Nightsabers, bare med annen farge. Så et screenshot for en stund siden av de, men det kan jo hende det var fake da.

Lenke til kommentar
Blir festlig å finne ut hvordan mounts Blood Elf og Draenei har.

6086712[/snapback]

gif plainstriders!

 

Syntes Dranei'ene var tøffe jeg. Bra de måles opp mot blood elf (som jeg ikke syntes er noe særlig kule). Sånn at ikke alle kommer til å spille blood elf.

Kommer til å begynne å spille igjen når dette kommer ut, gleder meg. Skal spille Horde, men ikke noe blood elf her gitt.

Lenke til kommentar

Det finnes nok ikke en rase som ville gjort alle spillere fornøyd, så jeg synes at dette var så greit som noe. At blizz må forandre på lore for at de skal passe inn er ikke noe nytt. Er jo f.eks. aldri nevnt før WoW at Neltharion fikk to sorte drager (hører om at han har røde osv, men ikke sorte).

 

Nå synes jeg at de gjorde såpass mye rundt Draneiene at det passer veldig godt inn. Men, Blizz has IGJEN sørget for at Horde ser ut om bad-guys. Disse Draneiene hater orcs over alt annet, og da de til og med er light-infused av disse fantastiske "energi"-skapningene, MÅ de jo være gode...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...