MechWalker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvorfor skal Intel slutte å produsere RDram? Slik som jeg oppfatter det så er RDram det mest effektive for P4. Det er en del uavhengige tester som beviser dette. At RDram er dyrere enn DDR kan da vitterlig ikke være eneste årsak - det finnes jo mange som er villig til å betale litt ekstra for å få det kjappeste systemet. Har ikke klart å spore opp en fornuftig forklaring fra Intel på hvorfor de skal slutte å utvikle RDram chipsetet. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Umulig å spørre etter logikk i slike saker. Det dreier seg sikkert om politikk på styrerommet :smile: Lenke til kommentar
Nirox Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Er vel ikke nok å tjene på RDRam'en hos Intel, så da kutter de produksjonen til deres fordel. Synd, men sant. Lenke til kommentar
MechWalker Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Ikke nok inntjening?? Mulig jeg spør dumt, men det er jo uansett ikke Intel som lager ram, det være seg DDR eller RD. Så da forstår jeg ikke helt hvorfor det skulle være dårlig butikk å lage et system som er det beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå