Gå til innhold

Må man ha sett M:i-2 for å se 3'ern?

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg føler motsatt. M:I-2 så jeg 2 ganger på kino og har sett dvden minst 24 ganger. Planlegger å se den engang engang snart nå. Laget av John Woo så det er spenning fra start til slutt noe jeg hører MI3 er også. Anbefales på sterkeste ! Ingen fancy effekter men ekte stunts levert av Tom Cruise som gjør en helt sinnsyk jobb !

De som ikke liker MI2 er vel de som ikke klarer Tom og er misunnelig på han.

Lenke til kommentar

1'ern er langt bedre enn 2'ern, men 2'ern har da grei underholdningskvalitet.

skal se 3'ern til fredag, og ser litt fram til det, men har ikke for store forventninger. har egentlig slutta med det i de lfeste tilfeller, ender som vanlig bare opp å bli skuffa.

Lenke til kommentar
Har sett #1 og #3, og #3 var et hav bedre enn #1.

6071175[/snapback]

Det er jo den opprinnelige M:I som leverer varene. Oppfølgerene er bare action uten så alt for mye story synes jeg. #1 må du tenke litt, og filmen støtter seg på en god historie. #2 og #3 blir action fra start til mål. Helt greit det, men de er ikke spioner lenger....

Lenke til kommentar
Ingen fancy effekter men ekte stunts levert av Tom Cruise som gjør en helt sinnsyk jobb !

6071134[/snapback]

Tillat meg å le meg tussete.

MI2 er grei nok, men har noen scener som er så klissete klisjéer at mageinnholdet vrenger seg. Og ikke få meg til å tro at Tom Cruise tok alle stuntene selv.

Lenke til kommentar

MI 1 blir å er den beste filmen i serien! MI2 er egentli helt grei film ikke noe ekstraordinært med denne egentlig. Men er det noen som har sett "Mission Improbable", det er en parodi film av MI2 , det er bare en kortfilm som varer 6-7 minutter men den er artig :D Si ifra hvis noen har lyst på den så kan jeg ordne med FTP!

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Ingen fancy effekter men ekte stunts levert av Tom Cruise som gjør en helt sinnsyk jobb !

6071134[/snapback]

Tillat meg å le meg tussete.

MI2 er grei nok, men har noen scener som er så klissete klisjéer at mageinnholdet vrenger seg. Og ikke få meg til å tro at Tom Cruise tok alle stuntene selv.

6074525[/snapback]

Synes ikke MI2 var noe godfilm jeg heller men Mr. Cruise gjør faktisk så å si alle stuntene selv, også på MI3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

M:I II stinker. John Woo stinker. Tom Cruise er konge. Uansett hvor crazy han er, så er han en glitrende skuespiller. M:I er helt konge.

Lenke til kommentar

Er jo en fordel å ha sett M:I II men er ikke en nødvendighet. M:I 3 er foresten den beste i serien. Filmen varer litt over 2 timer og når den er ferdig føler man at den kun har vært i 90min. Så mye action og eksplosjoner har jeg aldri sett komme pøsende rett etter hverandre i noen film. Derfor er den på top 3 lista mi. :D

Hvis du ser på ekstramaterialet på DVD`en ser du helt klart å tydelig at de fleste stuntene ble utført av Tom, og Woo måtte dekke til øynene sine av og til rett og slett pga fyren turde ikke å se på. :yes:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...