B4stian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 se topic.... en kamerat som jeg vil ha med på kino, men han har bare sett 1'ern. Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det tviler jeg på... Slike hollywood filmer trenger man som regel ikke å ha sett tidligere filmer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Ja, det jeg tror også... noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nei! Det trenger du ikke. Jeg har gjort det, men det blir som James Bond, du trenger ikke å ha sett den forrige for å se denne. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Nei! Det trenger du ikke. Jeg har gjort det, men det blir som James Bond, du trenger ikke å ha sett den forrige for å se denne. 6070635[/snapback] Supert! Da blir det nok kino i dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hva du en gjør ikke se MI2, top 5 dårligste filmen jeg har sett og jeg har sett mange mange dårlige filmer. kanskje hvis du er drita, eller veldig høy kan den være noe å se Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Vel jeg føler motsatt. M:I-2 så jeg 2 ganger på kino og har sett dvden minst 24 ganger. Planlegger å se den engang engang snart nå. Laget av John Woo så det er spenning fra start til slutt noe jeg hører MI3 er også. Anbefales på sterkeste ! Ingen fancy effekter men ekte stunts levert av Tom Cruise som gjør en helt sinnsyk jobb ! De som ikke liker MI2 er vel de som ikke klarer Tom og er misunnelig på han. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 1'ern er langt bedre enn 2'ern, men 2'ern har da grei underholdningskvalitet. skal se 3'ern til fredag, og ser litt fram til det, men har ikke for store forventninger. har egentlig slutta med det i de lfeste tilfeller, ender som vanlig bare opp å bli skuffa. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har sett #1 og #3, og #3 var et hav bedre enn #1. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du trenger ikke å ha sett MI2 for å se den nye, er omtrent ingen sammenheng, bare enkelte skuespillere som Cruise, Ving Rhames etc. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Må se den snart. Synd jeg jobber så mye på kveldene :'( Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 De som ikke liker MI2 er vel de som ikke klarer Tom og er misunnelig på han. 6071134[/snapback] Ja, for det er ikke mulig å faktisk mislike selve spillingen hans. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har sett #1 og #3, og #3 var et hav bedre enn #1. 6071175[/snapback] Det er jo den opprinnelige M:I som leverer varene. Oppfølgerene er bare action uten så alt for mye story synes jeg. #1 må du tenke litt, og filmen støtter seg på en god historie. #2 og #3 blir action fra start til mål. Helt greit det, men de er ikke spioner lenger.... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingen fancy effekter men ekte stunts levert av Tom Cruise som gjør en helt sinnsyk jobb ! De som ikke liker MI2 er vel de som ikke klarer Tom og er misunnelig på han. 6071134[/snapback] Tillat meg å le meg tussete. MI2 er grei nok, men har noen scener som er så klissete klisjéer at mageinnholdet vrenger seg. Og ikke få meg til å tro at Tom Cruise tok alle stuntene selv. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) MI 1 blir å er den beste filmen i serien! MI2 er egentli helt grei film ikke noe ekstraordinært med denne egentlig. Men er det noen som har sett "Mission Improbable", det er en parodi film av MI2 , det er bare en kortfilm som varer 6-7 minutter men den er artig Si ifra hvis noen har lyst på den så kan jeg ordne med FTP! Endret 10. mai 2006 av vivastar Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingen fancy effekter men ekte stunts levert av Tom Cruise som gjør en helt sinnsyk jobb ! De som ikke liker MI2 er vel de som ikke klarer Tom og er misunnelig på han. 6071134[/snapback] Tillat meg å le meg tussete. MI2 er grei nok, men har noen scener som er så klissete klisjéer at mageinnholdet vrenger seg. Og ikke få meg til å tro at Tom Cruise tok alle stuntene selv. 6074525[/snapback] Synes ikke MI2 var noe godfilm jeg heller men Mr. Cruise gjør faktisk så å si alle stuntene selv, også på MI3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 M:I II stinker. John Woo stinker. Tom Cruise er konge. Uansett hvor crazy han er, så er han en glitrende skuespiller. M:I er helt konge. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er jo en fordel å ha sett M:I II men er ikke en nødvendighet. M:I 3 er foresten den beste i serien. Filmen varer litt over 2 timer og når den er ferdig føler man at den kun har vært i 90min. Så mye action og eksplosjoner har jeg aldri sett komme pøsende rett etter hverandre i noen film. Derfor er den på top 3 lista mi. MI2 er grei nok, men har noen scener som er så klissete klisjéer at mageinnholdet vrenger seg. Og ikke få meg til å tro at Tom Cruise tok alle stuntene selv. Hvis du ser på ekstramaterialet på DVD`en ser du helt klart å tydelig at de fleste stuntene ble utført av Tom, og Woo måtte dekke til øynene sine av og til rett og slett pga fyren turde ikke å se på. Endret 10. mai 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå