Bear^ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Gud jeg ble glad da jeg fikk pakken i posten i dag (etter å ha venta på lønn og råd til spillet i en tid som virket som en liten evighet). Så ser det ut som jeg har problemer med det, og jeg er ikke kar av å finne ut av det. Legger ved et bilde av problemet. Det er slik skjermen ser ut når jeg starter spillet (kan ikke tro at det skal være sånn, og det skifter farge for vær gang jeg starter spillet). Mine specs er: CPU: 2.8 GhZ RAM: 512 MB (Jada, mobb meg bare ) Skjermkort: Gainward FX 6600 (256) OS: XP Nyeste skjermkort drivere er lagt inn. Skjønner ikke hva som er feilen. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mange har hatt dette problemet. Jeg fikk ikke akkurat helt like skjerm som du har men noe av det samme. Det løste seg for meg ved å installere gamle skjermkort-drivere. 81.98 fra Nvidia virker for meg ialfall. (har 6600 GT) Så, prøv dette du og lykke til Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Takker så meget for tipset, virka som bare F det Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Samme skjedde med meg, testet å laste ned den gamle driveren. Da funket det men jeg lagget som bare det, selv med alt på low. Testet andre spill og merket at jeg hadde vesentlig lavere fps med 81.98. Testet i World of warcraft, før lå jeg på 35-70 fps nå 5-20. Noen som vet en annen driver som funker? Eventuelt om hvordan jeg kan få det til å funke med den nyeste driveren. Edit: Min hardware: Amd athlon 3200+ 1gb ram Geforce 6600 gt 256 mb ram Burde vel funke greit med denne pc`en? Nå skal det sies at jeg har litt problemer med strømforsyningen så skjermkortet kjører ikke på fult. Endret 13. mai 2006 av qu3st Lenke til kommentar
Northland Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Etter du har tatt kontroll over jenta i soverommet helt i begynnelsen, kan du bare instalere di nye driverene igjen.. Funket hvertfall fint her.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hehe, bare 512 MB ram *peker og ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå