pessimisten Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) hei! kjøpte MSI tv @anywhere plus i går, og har instalert alt av drivere, men når jeg åpner TVR så kommer det error: ugyldig klassestreng.... hva er det som er feil? har koblet alt riktig, men jeg har ikke koblet til radio eller dvd-spiller..alle drivere instaler takker for all hjelp jeg får Endret 10. mai 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 prøvde å reinstalere, men nå sier den at den "Cannot Set capture device..." Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 HJELP!! har nettopp tatt ut og satt inn igjen kortet...funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 byttet i dag til et annet kort, asus my cinema-P7131 dual. men nå er bildet helt svart, men lyden er der. når jeg så minimerer cyberlink pweruser (elns) så er bildet på det som er svart andresteder på skjermen Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Men hvorfor kjøper du slike "B-Kort"?? Er ikke akkurat de som får best kritikk.. Leser at det er endel som sliter med det msi kortet.. Finnes bedre kort til samme pris. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Men hvorfor kjøper du slike "B-Kort"?? Er ikke akkurat de som får best kritikk.. Leser at det er endel som sliter med det msi kortet.. Finnes bedre kort til samme pris. 6111916[/snapback] skulle ikek ha noe som var serlig "profft", så jeg kjæpte det billig på en pc buttik i nærheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå