Complexity Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hey. Har trimsilynder og effektanlegg på min Honda MTX (89mod) som jeg nylig har montert, å nå viser det seg at jeg da må ha ny forgasser siden den får alt for lite bensin med den orginale Har satt den bensinnåla på fult, men kan man sette større dyse på mtx forgassere? og noen som vet om en billig forgasser? må også ha innsug da.. Merker at han får for lite bensin ved at han går elendig på lavt turtall, må gi full gass en liten stund før han plutselig skyter avgårde.. men vanskelig å få fult turtall når han sliter så med å komme seg dit.. og enda ett spm. Skader jeg mopeden veldig med å kjøre slik? har hørt at det ikke er bra for den.. mvh. Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 ok.. satt i en 85 dyse i dag og det er akkurat som å kjøre med sjåk på.. så skal sette ned til 80 i morgen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Husk å justere speednåla korrekt. Denne bestemmer bensinblandinga rundt halv speed. Hoveddysa bestemmer blandinga på full gass og rett før full gass. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Husk å justere speednåla korrekt. Denne bestemmer bensinblandinga rundt halv speed. Hoveddysa bestemmer blandinga på full gass og rett før full gass. 6079391[/snapback] er full gass og rett før full gass den drukner i bensin speednåla? antar du mener bensinnåla? den pinnen man kan flytte en ring rundt på.. har testet alle hakkene med den også Endret 10. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå