hardmongo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 tok dette bildet nå nettop, og har justert det raskt i photoshop. og hvis noen skulle lure: 50mm, f/4, 1/320s, iso 200 hva synes dere? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 og på vei bort fant jeg helvettesvannet Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er spent hver eneste du legger ut nye bilder, for bildene dine er virkelig noe for seg selv. Du imponerer gang på gang, og det var ikke noe unntak denne gangen heller. "The three amigoes" var rett og slett et blinkskudd - igjen! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Flotte bilder ja! Men muligens det saue bildet kunne vært artigere i farger? Ser for meg at gresset er skikkelig grønt, og himmelen er knallblå. Og midt i mellom gresset og himmelen stikker det tre små hvite sauehoder frem... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Helt enig der, vil se en fargeversjon også. Mørkegrønt gress og blåsvart himmel. Kommer såklart an på om bildet i utgangspunktet er sånn. Bildet av vannet var også lekkert. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 hvorfor går dere utifra at det var blå himmel bak? det er faktisk mørk skog Lenke til kommentar
Kaiman Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Når det gjelder sauene kan jeg ikke annet enn å slenge meg på lovprisningene! Annerledes og spennende bilde. Eneste er at jeg nesten synes det var litt skremmende.. (Er jeg den eneste som fikk en små-scary feeling av dette bildet?) Har alltid sett på sauer som ikke-tenkende fårikål på fire bein, men jeg hadde blitt litt skeptisk om jeg møtte på disse tre uti felten.. Snikende, vurderende og klare til angrep... Den helvetesdammen var riktig kunstnerisk den også, men jeg syntes kanskje den var litt for "snill" til å illustrere det bildetittelen indikerer? Men fargerikt og fint var det. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Forresten.. bildet av dammen hadde gjort seg veldig bra som 1152x864 wallpaper. Veldig bra, faktisk... hint Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tøffe bilder Hvor kjøpte du forresten 10-800mm objektivet ditt? Finnes ikke en versjon med VR også? Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Har alltid sett på sauer som ikke-tenkende fårikål på fire bein, men jeg hadde blitt litt skeptisk om jeg møtte på disse tre uti felten.. Snikende, vurderende og klare til angrep... Bamsemums ready for war, they're armed, dangerous and pissed off! Now It's payback time!! Coming to a theatre near you spring 2006. Uttrykket på sauen til høyre er ubetalelig.......Flotte bilder, punktum. Endret 9. mai 2006 av EspenE Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 takker for alle kommentarer! her er bildet i størrelsen du ønsket, maximus Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hjertelig takk! Offisiellt ny wallpaper her i huset. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Er ikke noen ekspert på bilder så sier bare, morsome og spesielle bilder. Flott! Endret 9. mai 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå