sindre2 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har denne prosessoren og benytter med av CPU viften som fulgte med da jeg kjøpte den: Er det noen som har erfaringer med denne vifta? Er den bra nok eller for dårlig med tanke på støy? I såfall hvilken vifte anbefaler du bruke på denne? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har denne prosessoren og benytter med av CPU viften som fulgte med da jeg kjøpte den: Er det noen som har erfaringer med denne vifta? Er den bra nok eller for dårlig med tanke på støy? I såfall hvilken vifte anbefaler du bruke på denne? 6070009[/snapback] viften som følger med er ikke alltid så veldig stille... får selv en 930 i neste uke... Jeg vil tipse om TT-Big Typhoon som er veldig bra... (brukte denne da jeg knakk 5ghz screen i vinter... ) Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg har denne prosessoren og benytter med av CPU viften som fulgte med da jeg kjøpte den: Er det noen som har erfaringer med denne vifta? Er den bra nok eller for dårlig med tanke på støy? I såfall hvilken vifte anbefaler du bruke på denne? 6070009[/snapback] Original vifte bråker noe EKSTREMT i mine ører. Har selv denne prosessoren. Se hvilken vifte jeg selv har og anbefaler i denne tråden Endret 30. mai 2006 av Nazrac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå