chipmann Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hei. Vet noen hvordan jeg kan overføre pengene jeg har på min ene mobil til min andre mobil? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 går det i det heletatt ? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 spørsmålet er om det går ann for normale mennesker. på nettsider slik som habbo hotell gjør man jo det for å kjøpe møbler, men der kan man også betale med visa... Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Wtf? Hva har Habbo Hotell med overføring av penger fra mobil til mobil å gjøre? Tror nok det eneste valget du har er å bruke opp pengene på det gamle kortet før du begynner å bruke det nye.. og på den måten har du fått brukt de opp. Faktisk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 betale ting er ikke noe fenomen akkurat men overføring fra mobil til mobil er noe annet.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 tror ikke det går tenk hvor mye man kunne tjent på 1000,- for 500,- tilbudet osv Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 men er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre slik at jeg kan kjøpe bilder for 20 kroner av den ene mobilen fra den andre. slik at jeg sender et bilde med den ene mobilen og får 20 kroner fra mobilen inn på min mobil. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det du ønsker å oppnå er nok desverre umulig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tror du trenger noe mer enn 2 mobiler for det... Du må vel kanskje registrere et nummer osv. samt få div. rettigheter for å ta deg betalt for tjenester kanskje.. Veit ikke, men tror det.. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Det jeg prøver å få ut av dette er å kunne selge kule bilder fra mobilen min for f.eks. 10 kroner til vennene mine. ingen som vet? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Om du investerer noen hundretusener kroner så vil du kansje få oppretta en sms-tjeneste, men om det lønner seg for ditt bruk er en helt annen sak :!: Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 100tusen er jo ikke så ille... hva må jeg gjøre for å lage slik sms-tjeneste? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 http://erfaring.com/orakel/show.php?id=5426 Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 noen hundre tusen du lixom! Jeg fant en side der det er gratis og prøve og etterhvert koster det 20 kr per måned! Men det forutser at jeg kun får 60% av det jeg selger for... men det er greit! Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 kan en moderator slette denne posten nå? Jeg fant svaret mitt. Takk til diskusjon.no! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 noen hundre tusen du lixom! Jeg fant en side der det er gratis og prøve og etterhvert koster det 20 kr per måned! Men det forutser at jeg kun får 60% av det jeg selger for... men det er greit! 6070200[/snapback] Huh.. Om du ikke forstår at det bare er ett selskap som får betalt fra deg pågrunn av din dumhet? Jeg sier bare lykke til med den :!: Skulle gjerne forklart deg bedre, men gidder ikke å begynne å skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå