Heisann123 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei, som så mange skal jeg gå til innkjøp av en data siden jeg har mye cash etter konfirmasjonen. Så jeg ville satt stor pris på om du/dere kunne sette opp et oppsett til en spille pc. JEg skal bruke rundt 10000 - 12000 kr. Håper på mange svar! Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg spurte nesten akkurat spørsmål HER Ganske fint oppsett.. skal bestille i dag tenkte jeg Det er for Gaming Btw tror det er lurt og bytte hovedkortet med Dette hovedkortet det bråker midre.. 15 spenn mer:P men vet ikke om det funker da Men er ganske sikker dette funker og men det er litt dyrere.. Asus Endret 9. mai 2006 av Metaby Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ikke veldig lurt å bytte ut hovedkortet, det vifteløse kjører crossfire, i stedet for SLI, dermed må du ha ATI skjermkort for å kjøre de i tospann, mens 7900GT kortet er jo nVidia. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) hvis du synes du har litt å gå på, ville jeg nok tatt det Hovedkortet med heatpipe, Lian LI kabinett, Zalman CPU vifte, og Mist 500W Spesielt kabinettet ville jeg gjerne byttet ut. Med alle disse endringene blir PCen en god del mer solid, og mye stillere. Dessuten kan du, hvis du en gang får lyst, klokke ganske mye uten å bytte noe. Alt sammen koster det 1100kr. ekstra. Men tror nok det er verdt det. Endret 9. mai 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Ok, da gjør jeg nok det =) men jeg tar nok ikke å skifter ut kabinettet med det du viste synes det er litt for "ordinert" hvis du skjønner. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette da: Thermaltake kab. eller dette: Coolermaster kab. Blir de dyre, kan du ta dette: Coolermaster Det Raidmax kabinettet er lite, dårlig kvalitet, og "ikke alle" vil være enig i at det er noe kulere enn lian li. Lenke til kommentar
Heisann123 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Hmm, når jeg tenker meg om er jo det lian li kabinettet ganske rent og stilfullt. Eller kunne jeg nok tenkt meg den andre du viste. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ja jeg byttet til Thermalthake tsunami Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvilket hovedkort ville "wathercool" gått får ? det andre jeg linka eller? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Begge Asus kortene er gode, populære kort. Fordelen med premium versjonen er først og fremst at det ikke har vifter, så du kan få en stillere PC, og at det har litt flere kontakter til HDer, og lignenede. Hvilket du skal ta, dere må vurdere hvor mye penger dere vil bruke, og om disse fordelene kommer til å ha noen betydning Dere kunne også vurdert Abit Hk. . Det hovedkortet er nok enda bedre, og støyfritt. Men det blir nok litt dyrt... Endret 10. mai 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå