Gå til innhold

TES: Dreamworld, hvordan skal man gjøre det?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle skaffe meg recomendation fra Bravil Mages Guild, endte med at jeg ble sendt ut for å hente Handutor et eller annet, en oppgave jeg fikk fra lederen av Mages Guild i Bravil. Men hvordan skal man overleve der? Hvordan skal man passere de "knappene" som sender piler på deg hvis man gjør noe galt? Noen har vel gjort det, fikk det ikke til... :thumbdown:

 

Håper på svar! :)

 

MVH

 

Martin-sama

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH

tok den quest'en utenom mageguild-storylinen :hmm:

 

Fant raskt ut hvilke man kunne gå på og ikke på de to første rutebrettene etter litt loading og saving, men på det siste gav jeg opp, heh, skjønte ikke helt den kart-greia.

 

-Så da var det bare ett alternativ... -RUN! :whistle:

Løp over det siste største rutebrettet i full fart, var egentlig bare såvidt det ikke gikk, så etter et par forsøk traff jeg tydeligvis innom de rette stenene fra start av, og fikk et sekund ekstra idet pilene fløy imot meg på resten av rutene. Woila, med et par igjen i helse var jeg over på den andre siden :p

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar

Holdt på med det questet, men loadet 1 time tilbake i spillet så jeg slapp den dritten. :wee:

 

Skjønte ikke det kartet i det hele tatt, skjønte at det var et kart da men. :)

 

klarte de på arenaen, så klarte jeg det med blokkene 1 gang, ved at jeg tok av alle klærne og løpe over, så var jeg i ekstase med at jeg klarte det så jeg gikk inn siste døra, uten og save og ble tatt av steinraset...

da giddet jeg ikke mer :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg må begynne å bli senil. Jeg kan ikke en gang huske det questet... :blush:

 

Geir :)

6070695[/snapback]

 

vel ikk ejeg heller :blush:

men kanskje jeg bare gulla når jeg spurta? :roll:

 

[prik] det heter "gadd, ikke "giddet" [/pirk]

Endret av madeo
Lenke til kommentar
Bare jeg som tok det med en gang :o

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

På kartet så finnes det en sti av like tegn som går fra den ene siden til den andre siden. Bare studer det litt så ser en det raskt.

6071530[/snapback]

 

Bare deg... Og meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...