Gå til innhold

He he klokka var feilen

Anbefalte innlegg

Heisann.

Ok skal prøve og forklare...

Mista linja mi på fredag, og fikk den tilbake på mandag, problemet var att jeg har fast ip, og ip'en min var tatt av noen andre? (bluecom) Så når jeg fikk ny ip så virka innternett igjenn.

Og har tiligere hatt att bluecom sender ut ip'n til meg fast, men duden på bluecom mente att det var bedre om jeg la til i routeren min, hvilken ip osv jeg skulle ha, så det gjorde jeg.

I helga har jeg også formatert maskina, men alt av drivere osv er lagt til, tror nokk ikke det mangler noe der.

Så problemet: Jeg får ikke logget på msn, har prøvd versjonen som følger med windows, v7.5 og den siste versjon 8, men får bare feilmeldig: "Feilkode 80048820"

"utvidet feilkode 80048412" også sier den noe om brannmuren att den kan blokere, men den har jeg prøvd og skru av uten noe hell.

Så problem 2: Jeg får ikke logget inn på noen sider, blandt annet en cutenews side, som jeg bruker for og legge til ting i filarkivet på en webside, og en annen er aj-fork side som jeg bruker for og legge til artikler til den siden.

På AJ-Fork siden så kommer jeg bare ikke inn, vist jeg skriver inn brukernavn og passord så blinker bare siden.

På CuteNews siden så kommer jeg inn på forsiden, men uansett hvilket valg jeg velger der så havner jeg bare der jeg må skrive inn passord og brukernavn igjenn...

Håper virkelig noen av dere skjønner hva om skjer?

Dette virket utenproblemer før helga..

Men nå er alt helt umuligt..

Er det noe med bluecom eller noe med formateringen?

Vet ikke hvor jeg skal begynne og leiete engang...

He he lar denne stå, løste det sjøl, og tro det eller ei, problemet var att klokka og datoen ikke var rett innstilt

He he utrulig nokk, aldrig vært borti det da..

Men men løst nå:)

Mvh ITW :p:w00t:

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...