Xanitra Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Mauro> Om du synes du ikke får igjen noe for å spille, bør du finne noe annet å gjøre. Skal jeg begynne å ta dette personlig nå? Ja, jeg tenker alltid gjennom mine topics før jeg poster noe, edit: skriveleif Endret 11. mai 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
Bateleur Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Selv spiller jeg wow aktivt atm (herregud det hørtes nerdete ut) Men er så utrolig dritt lei. Jeg blir med guilden ("gruppa") mi til f.eks bwl, bruker mange timer på det, uten at det er morsomt i det hele tatt lengre. Poenget er, at jeg ikke har noe annet og spille, delvis fordi jeg ikke har bra nokk maskin til det, eller at jeg ikke har noe annet og spille. Nå skal jeg imedlertigit flytte, så det må bli slutt på wow uansett hva, noe som jeg faktisk er veldig glad for Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg skulle egentlig starte med WoW, men har blitt litt usikker, pga alle sier det blir kjedelig i lengden, og det er jo et spill man aldri blir ferdig med. Kansje jeg skal holde meg til andre spill i steden.. ? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hrisebro skrev: Jeg skulle egentlig starte med WoW, men har blitt litt usikker, pga alle sier det blir kjedelig i lengden, og det er jo et spill man aldri blir ferdig med.Kansje jeg skal holde meg til andre spill i steden.. ? 6088214[/snapback] Jeg stor koser meg med WoW ihvertfall! Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Hrisebro skrev: Jeg skulle egentlig starte med WoW, men har blitt litt usikker, pga alle sier det blir kjedelig i lengden, og det er jo et spill man aldri blir ferdig med.Kansje jeg skal holde meg til andre spill i steden.. ? 6088214[/snapback] Det er ikke at det aldri slutter som er problemet. Det slippes jo stadig nye ting. Det er en av de beste sidene av mmo sjangeren. Problemet er at Blizzard aldri gjør noe nytt i det de slipper. Da jeg kvittet meg med spillet hadde jeg vært med på å slå alle de store bossene i spillet. Jeg hadde gjort alt som går ann å gjøre. C'thun er kult nok det. Men det er ikke kult når det har vært det samme i Molten Core, i Blackwing Lair og i Aq. Og når patch 1.11 kommer, har du det hele om igjen. Det er der Blizzard "driter på draget". Aldri noe som viker fra den samme formelen, aldri noe som er annerledes og aldri noe som varer lengre enn til neste patch. Men skal du begynne på nytt i Wow. Er dette ikke noe å bekymre seg for. 1-60 er fortsatt så godt som det beste du kan oppleve in mmo sjangeren. Det er etter 60 Wow har sine problemer. 1-60 kan vare flere månder, det er opp til deg. Og det er jo fint å ha det veldig artig i flere måneder Per i dag er det 2 spill som er hvert å spille. Wow og Eve online. Men som alle andre spill i sjangeren. I bunn og grunn er de alle en helvetes grind som skal holde deg opptatt til neste beløp er tatt fra bankkortet ditt. Endret 12. mai 2006 av Phoenixs Lenke til kommentar
Janster Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er litt enig, jeg liker online spill selv, men de er litt -VEL- primitive fortsatt. Drep x for belønning y = zzzz Jeg kunne tenkt meg et online spill hvor jeg drev en bondegård ellernoe snart... Eller hvor man med andre spillere bygde en by og forsvarte denne mot andre... Uansett de er fryktlig primitive fortsatt desverre, og Blizzard har bare raffinert en rimlig enkel genre. Janster Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Janster skrev: Jeg kunne tenkt meg et online spill hvor jeg drev en bondegård ellernoe snart... Eller hvor man med andre spillere bygde en by og forsvarte denne mot andre... 6090176[/snapback] I Age of Conan kan man bygge egne byer sammen med folk, og så forsvare mot inntrengere Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det verste med MMO er at du bruker tusen vis av kr til å spille et spill Domt å tenke over igrund!! SLØSING! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 NikkoDee skrev: Det verste med MMO er at du bruker tusen vis av kr til å spille et spill Domt å tenke over igrund!! SLØSING! 6090913[/snapback] Så blizzard skal ikke ha noe for å holde hele greie vedlike ? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har startet å lure på om jeg skal vente på Age Of Conan i stede for WoW.. Kan det være smart? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg venter i allefall på AoC... Spilte litt WoW før, SYKT repeterende Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg spiller Dungeons&Dragons Online (DDO), og må si at jeg synes det er ganske underholdende. I motsetning til WOW (som jeg aldri har prøvd) finnes det ikke pvp, så man blir tvunget til å samarbeide i stedet. Foreløpig har jeg ikke blitt 'dritt lei', men det finnes kanskje andre der ute som har erfaringer med hvilket mmorpg som klarer å fenge interessen lengst? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 For min del er det Wow og Eve som per i dag er de beste på markedet. Liker ikke DDO pågrunn av alle instansene. Mmo spillene jeg venter mest på er Age of Conan, og Warhammer Online. Interessante features og veldig rutinerte utviklere bak. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) vel, jeg er uansett ganske så kraftig lei. Føler meg mye friere nå, ikke så avhengig. I resident evil 0 er det bare å loade game foreksempel: helten venter på meg, ikke noe miljø med tusenvis av mennesker som forventer at jeg er der 24t i døgnet, minus obligatorisk søvn timene. Nei, deilig å bare "load game", å der står kisen fra Resident Evil Zero, like frisk som alltid, han trenger ikke skills heller. Han er bare klar med hagle, ammo og adrenalin så det holder. Et dikt for anledningen: "Load me" Multiplayer online spill, hva er det mon tro? De venter på meg nå, øyeblikket er nær. Tusenvis av mennesker som samler seg for å finne på no'. Noen med sverd, andre med økser, noen med eller uten klær. Men jeg vil være alene, "no skills required." Vil bare skyte, å la blodet flyte. det er det et spill skal handle om, ikke "lvl 60 admired." For jeg vil spille en liten stund, ikke fra virkeligheten flykte. edit: skriveleif Endret 18. mai 2006 av Xanitra Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Xanitra skrev: jeg har spilt EvE Online World of Warcraft å jeg må si jeg er skit lei. Det er rett og slett en tidsdreper uten like: Du får lite igjen for den enorme tiden du bruker på det. Helt greit å levle til lvl 60 på world of warcraft for eksempel, men når du er det, da er det ingen "outro" eller slutt, for da ser alle nerdene på meg samtidig å sier med lese brillene sine " Nei min venn, det er nå spillet VIRKELIG begynner." HÆÆÆ? Har jeg brukt masse tid på en kar for å få han til lvl 60 for endelig å få høre de fredelige ordene, "Nå begynner spillet kis, sorry mac, been there done that, yahoo." Nei og nei og nei. Jeg sletta hele kontoen min å børstet støvet av Gamecuben min for å fortsette på Resident Evil: Zero. Spillet jeg aldri ble ferdig med. Ja, det er kanskje dårligere grafikk og alt det der. Å ja, det kommer ikke nye patcher, men jeg vet i hvertfall at jeg blir belønnet når jeg endelig tror jeg har avsluttet spillet med en ordentlig slutt snutt. Huttemegtu, nei nå ble jeg deppa.. er det bare meg? 6069636[/snapback] du kan jo spille alene da selv om du er online gamecube er for unger det skulle vært flere spill som Resi til det. Bare vent til PS3 kommer den tar de gamle skivene i tillegg til nye Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Northern skrev: Janster skrev: Jeg kunne tenkt meg et online spill hvor jeg drev en bondegård ellernoe snart... Eller hvor man med andre spillere bygde en by og forsvarte denne mot andre... 6090176[/snapback] I Age of Conan kan man bygge egne byer sammen med folk, og så forsvare mot inntrengere 6090394[/snapback] Gleder meg kjempemye til dette spillet kommer ut, har hørt veldig mye bra om det og holder de det de har lovet så vil dette bli et veldig bra mmorpg spill! Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 discostu skrev: Northern skrev: Janster skrev: Jeg kunne tenkt meg et online spill hvor jeg drev en bondegård ellernoe snart... Eller hvor man med andre spillere bygde en by og forsvarte denne mot andre... 6090176[/snapback] I Age of Conan kan man bygge egne byer sammen med folk, og så forsvare mot inntrengere 6090394[/snapback] Gleder meg kjempemye til dette spillet kommer ut, har hørt veldig mye bra om det og holder de det de har lovet så vil dette bli et veldig bra mmorpg spill! 6126335[/snapback] det funker i wow og da bare at du slipper å bygge byen først. Så kan du summone unike NPCER til å komme å hjelpe i kampen om du gjør quest for dem Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Høres ut som en del av de som er frustrerte over wow og liknende bør prøve guildwars. Det har en storyline mmorpg elementer og koster ikke monthly fee. Antar det er en slags slutt på den storylinen også når du har tatt allle missions. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Janster skrev: Er litt enig, jeg liker online spill selv, men de er litt -VEL- primitive fortsatt. Drep x for belønning y = zzzz Jeg kunne tenkt meg et online spill hvor jeg drev en bondegård ellernoe snart... 6090176[/snapback] A tale in the desert. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Xanitra skrev: vEt dikt for anledningen: "Load me" Multiplayer online spill, hva er det mon tro? De venter på meg nå, øyeblikket er nær. Tusenvis av mennesker som samler seg for å finne på no'. Noen med sverd, andre med økser, noen med eller uten klær. Men jeg vil være alene, "no skills required." Vil bare skyte, å la blodet flyte. det er det et spill skal handle om, ikke "lvl 60 admired." For jeg vil spille en liten stund, ikke fra virkeligheten flykte. 6126248[/snapback] Hehe, fiiine diktet!! Jeg må også slenge meg på AoC "fan-basen" Gleder meg sykt til det kommer ut.. Har tilogmed skaffet meg guild allerede.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå