Fin Skjorte Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Dagbladet har gjengitt et interjue med Axl Rose. Det er mye blabla om den nye platen, men nederst på linken står det noe interssant! "I tillegg skal Rose ha hintet sterkt om at gitarist-maestroen Slash, også kunne komme til å være tilbake i bandet igjen" Er det PR-finte, eller kan det være noe i det? Edit-Kilden til db.no edit-Kilden til kilden til db.no Endret 9. mai 2006 av js79 Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Trodde de var "big time" fiender jeg? Men blir fett hvis han kommer tilbake... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Trodde også det! Slash og Duff leverte jo inn et søksmål mot Axl pga royalties i høst/vinter. Er Slash tilbake så er det jo verdt å ta turen til Spectrum/Roskilde i sommer! Lenke til kommentar
si_men Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Roskilde festivalen blir vel kanskje litt tidlig hvis det ikke var sikkert at han kom tilbake(?) Lenke til kommentar
CSM Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde blitt veldig veldig overrasket hvis det hadde skjedd. Men du verden for en sologitarist! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt. 6071541[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt. 6071541[/snapback] Vel, nå er det ikke bare å lage melodier han kan.. Gitarsoloene og riffene sitter faen meg bra!! Endret 9. mai 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det hadde jo vært en real gladnyhet, Slash er råtøff! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Slash er en av tidenes største gitarister, får jeg se han live sammen med Axl i Spektrum = Lenke til kommentar
Tze Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Slash + Axl = GnR.. bandet kan aldri bli noe i nærheten av gode gamle dager uten begge.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Gamle stridsøkser kan begraves, vet dere. Mennesker tilgir ofte hverandre etter så mange år, er sikker på at både Axl og Slash har forandret seg over de siste 10-15 årene. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt. 6071541[/snapback] Hehe! Kanskje du ikke er så sikker på dette med musikk du! Slash + Axl = GnR.. bandet kan aldri bli noe i nærheten av gode gamle dager uten begge.. 6074049[/snapback] Slash+Axl+Duff er GnR! Det beste hadde vært med besetningen fra Appetite/Lies tiden! Gamle stridsøkser kan begraves, vet dere. Mennesker tilgir ofte hverandre etter så mange år, er sikker på at både Axl og Slash har forandret seg over de siste 10-15 årene. 6074062[/snapback] Håper på det, men er mer usikker på at det faktisk skjer! Frykter at Axl ikke har forandret seg til noe bedre da! Men det jeg har hørt av ChD er faktisk ikke så ille som jeg trodde! Om det blir reunion så blir det nok Sex Pistols varianten, kun for pengene. Men det er jo greit det og! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt. 6071541[/snapback] Vel, nå er det ikke bare å lage melodier han kan.. Gitarsoloene og riffene sitter faen meg bra!! 6071600[/snapback] Gitarsolo - melodi på en gitar, gjerne litt lang Riff - Melodi som repeteres. Jeg er forøvrig enig med skate4life. Endret 10. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er enormt enig med TLZ... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Slash er oppskrytt, og Axl Rose burde kanskje gjøre som enkelte pop-artister og bruke Auto-Tune, for fyren eier ikke stemme. Høres ut som en som kaver ut ordene, falskt, mens han sitter på do og driter. Nok om det. Har vel aldri vært en GnR fan, men de har noen ok låter. Tviler sterkt på at Slash blir med igjen. Holder ikke han på med egne ting da, som Velvet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå