Gå til innhold

Slash tilbake i GNR?

Anbefalte innlegg

Dagbladet har gjengitt et interjue med Axl Rose. Det er mye blabla om den nye platen, men nederst på linken står det noe interssant!

"I tillegg skal Rose ha hintet sterkt om at gitarist-maestroen Slash, også kunne komme til å være tilbake i bandet igjen"

Er det PR-finte, eller kan det være noe i det?

Edit-Kilden til db.no

edit-Kilden til kilden til db.no

Endret av js79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt.

6071541[/snapback]

Hehe! Kanskje du ikke er så sikker på dette med musikk du! :tease:

Slash + Axl = GnR.. bandet kan aldri bli noe i nærheten av gode gamle dager uten begge..

6074049[/snapback]

Slash+Axl+Duff er GnR! Det beste hadde vært med besetningen fra Appetite/Lies tiden!

Gamle stridsøkser kan begraves, vet dere. Mennesker tilgir ofte hverandre etter så mange år, er sikker på at både Axl og Slash har forandret seg over de siste 10-15 årene.

6074062[/snapback]

Håper på det, men er mer usikker på at det faktisk skjer! Frykter at Axl ikke har forandret seg til noe bedre da! Men det jeg har hørt av ChD er faktisk ikke så ille som jeg trodde!

Om det blir reunion så blir det nok Sex Pistols varianten, kun for pengene. Men det er jo greit det og! :D

Lenke til kommentar
Slash lager noen fine melodier, men han er veldig oppskrytt.

6071541[/snapback]

Vel, nå er det ikke bare å lage melodier han kan.. Gitarsoloene og riffene sitter faen meg bra!!

6071600[/snapback]

Gitarsolo - melodi på en gitar, gjerne litt lang

Riff - Melodi som repeteres.

;)

Jeg er forøvrig enig med skate4life.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Slash er oppskrytt, og Axl Rose burde kanskje gjøre som enkelte pop-artister og bruke Auto-Tune, for fyren eier ikke stemme. Høres ut som en som kaver ut ordene, falskt, mens han sitter på do og driter. Nok om det.

Har vel aldri vært en GnR fan, men de har noen ok låter. Tviler sterkt på at Slash blir med igjen. Holder ikke han på med egne ting da, som Velvet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...