Gå til innhold

Noen som leser DB

Anbefalte innlegg

Jada, hvis det blir noe seriøst ut av det, så kommer det til å bli et stoort prosjekt. FOX tok egentlig oppdraget og hyrte regissører, manusforfattere og fler, og var i kontakt med selveste Akira T., men nå tror jeg de har lagt den på hylla pga. mangel på interesse fra folk (skuespillere osv.). Skal prøve å finne en oppdatering om saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FOX kjøpte rettighetene allerede i 2004, for at ingen andre produksjonsselskaper skulle ta den, og de hyrte en forfatter i juni samme året. Selv om det ikke har vært noe i liv saken siden da, er det likevel en sjanse for at filmen kan bli laget. Fant en forum som omhandler kun denne saken. Der har de fulgt opp saken nøye og kommet med oppdateringer. Bare å ta en titt selv.

DBZ LAM Forum

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Slikt er så typisk. Et sånt prosjekt med såpass mye potensiale har det bedre ute på "markedet" enn i hylla til FOX.

8616177[/snapback]

Absolutt! Men hvem burde egentlig ha copyrighten og publiseringa istedet for fox? :hmm:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som misliker Fox, rent genuint liksom; som i Simpsons :p

Så "hvem ellers?", ærlig talt hvem som helst med litt ekstra vilje. Viljen går ovenfor økonomien.

Utgiverne kan være så rike som de bare vil - gidder de ikke så blir det ikke.

Ligger vel litt i om de har råd til å prioritere andre ting de mener ville gi mer avkastning akkurat der og da. Har en dårlig følelse over sånt.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Syns det er dårlig gjort av FOX å kjøpe rettighetene til en film de aldri vil lage. Da hadde det vært bedre at andre (og kanskje bedre?) aktører kunne kjøpe den og gjøre noe, istedenfor at skriptet bare støver ned i en bortgjemt hylle.

Selv syns jeg rettighetene burde ha blitt kjøpt en av disse:

- Universal

- New Line Cinema

- Regency

- Paramount Pictures

- LucasFilm

+ et par andre gode jeg ikke husker navnet på

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som misliker Fox, rent genuint liksom; som i Simpsons :p

Så "hvem ellers?", ærlig talt hvem som helst med litt ekstra vilje. Viljen går ovenfor økonomien.

Utgiverne kan være så rike som de bare vil - gidder de ikke så blir det ikke.

Ligger vel litt i om de har råd til å prioritere andre ting de mener ville gi mer avkastning akkurat der og da. Har en dårlig følelse over sånt.

8621992[/snapback]

Du er nok ikke alene nei :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Animen syns jeg er best på grunn av de helt RÅ sloss-scenene. Det oser brutal styrke som jeg ikke har sett i noen annen anime.

Har lest til bok ~22-23, husker ikke helt.. jeg glemte å kjøpe bøkene fordi de er relativt vanskelig å få tak i heromkring, så serien hadde gått forbi meg den sjeldne gangen jeg faktisk så en utgave til salgs.

Men jeg har IKKE en nedlasting av alle DBZ episodene pågående. Jeg har ikke det altså.

Lenke til kommentar

Har abbonert på den norske utgaven i noen år nå. er kommet til numme 40. Helt ærlig synes jeg historien er blitt litt kjedelig nå. Det er liksom ikke noe nytt. Bare mye sterkere fiender, hovedpersonene blir sterkere, sterkere fiender, hovedpersonene blir sterkere...

Lenke til kommentar
Har abbonert på den norske utgaven i noen år nå. er kommet til numme 40. Helt ærlig synes jeg historien er blitt litt kjedelig nå. Det er liksom ikke noe nytt. Bare mye sterkere fiender, hovedpersonene blir sterkere, sterkere fiender, hovedpersonene blir sterkere...

8790565[/snapback]

Enig...

Det har blitt så ensformig...

Jorda skal bli ødelagt av sterke fiender osv...

Det er ikke det gøyalt som når han var liten :)

Lenke til kommentar

8790565[/snapback]

Enig...

Det har blitt så ensformig...

Jorda skal bli ødelagt av sterke fiender osv...

Det er ikke det gøyalt som når han var liten :)

8790679[/snapback]

Helt enig. De første bøkene var veldig bra og underholdene, men da Son Goku ble voksen, ble det andre boller. Når de besirer en super sterk fiende, kommer det bare en 5 ganger så sterk! Husker hvor supersterk Kameseinin var i bok 1-2. Var vel sterkeste på jorden på det tidspunktet. Nå er han jo en av de svakeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...