Suburbian Hero Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som leser Dragonball? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har første volum. Syntes ikke det var noe særlig.Har forøvrig også hørt om logiske skrekkhistorier som at folk dør flere ganger osv. Lenke til kommentar
Oni_the_Orc Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 jeg har lest dragon ball i rundt tre år nå, synest historien kanskje har tatt litt av, men ellers drit bra serie les one piece eller sammurai deeper kyo også . de ruler Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg begynte akkuratt å lese DB, synes det foreløpig er en genial serie, gleder meg til å fortsette Lenke til kommentar
jajafon11 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har lest db siden den første boka. Det er en bra serie og kommer til og lese til bok 42 som er siste bok Lenke til kommentar
Meits Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kom til bok tretten da det slo meg at serien er utrolig repetiv. Fightene gjør seg ikke bra på papir som de hadde gjort på tv. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Liker du manga/Anime så MÅ du lese DB, kanskje du ikke liker den, men uansett så må du sjekke den ut. En klassiker Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Leste Dragon Ball før, men da Dragon Ball Z kom inn i bildet syns jeg det ble mindre bra. Jeg har foresten bøkene nr. 1-24 i norsk utgave til salgs. Ny pris er 49,50 x 24 = 1188kr. Min pris er 600kr ink. frakt. Alle bøkerne er kun lest EN gang så har de stått i hyllen. De er som ny med andre ord. PM meg om dette var noe for deg så kan jeg sende bilde ovs. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Serien er best når Goku er unge! Husker jeg så det på tysk en gang for lenge siden, og jeg digga det for det. Har alle bøkene fra 1-10 på engelsk. Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har alle DB bøkene som har kommet på norsk. MEN Anime'en er bedre. se Dragon Ball og Dragon Ball Z seriene. da glemmer dere fort Anime'en. disse kampene må oppleves som video og ikke leses om. anbefaller sterkt Anime'en. Spoiler for Dragon Ball GT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (ikke se Dragon Ball GT. den er laget i amerika og er bare FAKE i forhold til originalen. selv om Super Sayajin 4 kommer frem her. likevel bare dumt) Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har alle DB bøkene som har kommet på norsk.MEN Anime'en er bedre. se Dragon Ball og Dragon Ball Z seriene. da glemmer dere fort Anime'en. disse kampene må oppleves som video og ikke leses om. anbefaller sterkt Anime'en. Spoiler for Dragon Ball GT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (ikke se Dragon Ball GT. den er laget i amerika og er bare FAKE i forhold til originalen. selv om Super Sayajin 4 kommer frem her. likevel bare dumt) 7897243[/snapback] DBGT er laget i Japan....men du har rett i at den er dårlig. Lenke til kommentar
CreativeNX Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg har alle DB bøkene som har kommet på norsk.MEN Anime'en er bedre. se Dragon Ball og Dragon Ball Z seriene. da glemmer dere fort Anime'en. disse kampene må oppleves som video og ikke leses om. anbefaller sterkt Anime'en. Spoiler for Dragon Ball GT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (ikke se Dragon Ball GT. den er laget i amerika og er bare FAKE i forhold til originalen. selv om Super Sayajin 4 kommer frem her. likevel bare dumt) 7897243[/snapback] DBGT er laget i Japan....men du har rett i at den er dårlig. 7899631[/snapback] hmm... ikke av original folka hvertfall. det var noen andre som tok på seg jobben med å lage den. men uansett..ja den er dårlig. (man kan jo også frivillig se alle 10 Dragon Ball filmene som er laget..den ene dårligere enn den andre ^^ ) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå er det vel laget 13 Dragon Ball Z-filmer. Og Akiri Toriyama hadde litt med GT å gjøre, men ikke så mye, though. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Leste de 13 første på norsk, og skaffa så alle på engelsk. Veldig godt fornøyd, det var ganske elsk å lese, og jeg digger både mangaen og animen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har lest noen av bøkene, liker de ganske godt og vurderer å starte på nytt fra bok 1 og lese meg igjennom hele serien. Lenke til kommentar
Nidoking Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Noen som vet om en oversiktelig side jeg kan laste ned de fortkjellige episodene fra DB til DBGT, samt filmene?(Helst dubbet) Endret 13. februar 2007 av BassePer Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Med mindre episodene du snakker om er laget for å gis ut gratis på nett, er slike ting mer eller mindre tabu her på forumet Lenke til kommentar
Nidoking Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gjør ingenting om det koster penger, vil bare ha episodene jeg:p Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gjør ingenting om det koster penger, vil bare ha episodene jeg:p 7935574[/snapback] Jeg kan si så mye at jeg både har hørt og sett om ulovlige Dragonball episoder, men som sagt skal ikke slike ting diskuteres her på forumet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Et google søk både kan og bør gi deg det du leter etter Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 ¨synes DB var bra til bok 20..så ble det redde verden i de neste 15.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå