Gå til innhold

[Løst](E-postadressen er ikke bekreftet)?


Gjest member-96408

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

Feilsøking av problemer med .NET Passport

Hvis Windows Messenger viser "dittbrukernavn@dittdomene (e-postadressen er ikke bekreftet)" for visningsnavnet, og du ikke kan endre det, har du ikke bekreftet e-postadressen med .NET Passport. Når du registrerer en .NET Passport-konto, sendes det en e-postmelding med bekreftelse til e-postadressen du registrerte med .NET Passport. Du må klikke koblingen i denne bekreftelsesmeldingen for å bekrefte e-postadressen. Hvis du ikke mottok denne meldingen, eller hvis du slettet beskreftelsesmeldingen, følger du denne fremgangsmåten for å få tilsendt en ny bekreftelsesmelding:

 

1. Gå til følgende webområde for .NET Passport-medlemstjenester:

https://login.passport.net/ppsecure/uisecur...=1044&id=10 (https://login.passport.net/ppsecure/uisecure.srf?lc=1044&id=10)

2. Klikk Hjelp-koblingen.

3. Klikk koblingen Tilbakestill .NET Passport-passordet, og klikk deretter koblingen Kontakt oss nederst i Hjelp-vinduet.

4. Fyll ut Kontakt oss-skjemaet, og be om å få tilsendt en ny bekreftelsesmelding.

5. Følg instruksjonene i bekreftelsesmeldingen for å bekrefte e-postadressen.

 

Hvis du fremdeles ikke mottar bekreftelsesmeldingen, deaktiverer du alle søppelpostfiltre som kan ha stoppet meldingen eller kontrollerer med Internett-leverandøren for å bekrefte at meldingen ikke er blitt liggende på serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...