co2 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fikk nettopp innkallelse til sesjon. Har vært tanken å si ja til å tjenestegjøre, da innen Hæren. Først og fremst 2 bataljon(kampavdeling.) http://www.mil.no/haren/2_bataljon/start/;...questid=6226134 Men så blir jeg frarådet om ditt og datt, og begynner å tvile. Finnes det noen her som har tjenestegjort for 2 bataljon? Har hørt de bare har en kiosk og en bensinstasjon utenom der oppe(Skjold, Maukstadmoen leir.) - Muligens andre forslag? Skal inn den 29.Mai. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Skjold har vel ikke mye å by på, bortsett fra ekstrem kulde om vinteren. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 stemme det du velg heller heggelia eller setermoen hvis du skal til troms Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Uugh, decisions decisions... På setermoen er det panserbataljonen er... men så frister det mer med skytter/våpenoperatør i Skjold... ¤#!"¤ Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) panserbataljonen på setermoen får du nok en del å gjøre vare selv i min førstgang tjenst Og gudskyld ikke velg sjolde Endret 9. mai 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 panserbataljonen på setermoen får du nok en del å gjøre vare selv i min førstgang tjenst Og gudskyld ikke velg sjolde 6070609[/snapback] ...because? Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tok siviltjeneste jeg, men så hadde jeg veldig gode grunner til å søke også da. Jobbet på et teater i byen, og fikk utbetalt 6000kr skattefritt i måneden. Hadde det helt greit jeg Søkte opprinnelig på sjåførtjeneste i hæren, men det var greit å slippe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Broren min var i Bodø luft fosvar. Selv tenkte jeg på å ta siviltjeneste jeg og. Mindre bry. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jepp, samt at man har mulighet til å skaffe seg verdifull arbeidserfaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jepp, samt at man har mulighet til å skaffe seg verdifull arbeidserfaring. 6071133[/snapback] Er vel ganske bra arbeidserfaring, for ikke å si livserfaring, å dra i forsvaret også vil jeg tro. Dessuten kan man gratis ta masse kurs som i det sivile koster mye. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sant nok, men det hadde jeg mulighet til i siviltjenesten også. Tror ikke det er en dum idé å gi norsk ungdom en introduksjon til trening og friluftsliv heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå