Edmund Blackadder Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kanskje et litt merkelig spørsmål å stille på forumet, men jeg gjør det allikevel.. Meg og en kamerat skal bestille 2 PCer. Og vi bestemte oss for å bestille samtidig samlet slik at vi får mindre porto å betale.. Så jeg lurte på hvor mye portoen ca ville vært på. -Bor i Bergen -Bestilles fra Amentio.no -Deler for 2 maskiner (uten tilbehør) En med skjerm og en uten. Fordi det kan hende at det lønner seg å kjøpe noen av delene på flexi-data som er litt dyrere, men som jeg bare kan hente... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Frakt Vi sender normalt med postens bedriftspakke dør-dør med mindre annet er avtalt. Du kan hvis du ønsker spesifisere en annen transport ved bestilling. Betingelser i den sammenheng kommer da fram. Porto er spesifisert i handlevognfunksjonen og vil variere i forhold til vekt på varen, hvor du bor og hvilken fraktmåte du ønsker. Dette betyr vel at du kan leggge inn ordren din i handlekurven og ta en titt på prisen for porto? Kan lønne seg å lese litt på siden til nettbutikken du skal handle. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Visste ikke at det var mulig. Var uansett litt i tvil om det ville blitt mer fordi jeg vet ikke reglene for over 10kg eller hva det nå var av posten. Og www.posten.no ser ut til å være nede akkurat nå. Endret 9. mai 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå