Gå til innhold

AMD barebone system med AGP, hvem har?

Anbefalte innlegg

Har kanskje tenkt å kjøpe meg et barebone kabinett.

Jeg har en AMD maskin i minitower nå(XP1600+) og for å slippe å kjøpe ny CPU så er jeg ute etter et barebone kabinett for Socket A og med AGP.

Eneste for Socket A som jeg har funnet er Shuttle SS40 men den er UTEN AGP :sad:

Noen som veit om det fins noe a la Shuttle SS51G men til Socket A(AMD)??

Og hvilke butikker selger det?

Edit: Dette gjelder altså sånne knøttsmå kabinetter. Leste denne og da fikk jeg lyst på en slik. Men må altså ha en til Socket A CPU og med AGP!

[ Denne Melding var redigert av: SprengtLegobil på 2002-10-05 10:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei fordi via har ikke giddi å finne opp et bra lite hovedkort til amd,det finnes kun via kl133 med sdram æsj og pci porter det brukes i shutle40,sis har heller ikke lagd noe lite hk til amd ikke spør meg hvorfor,jeg ville tatt mini amd pc any day over mini intel pc men selvsagt da at amd`en har støtte for ddr og agp port.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-05 11:27, skrev heraldo:

kommer i begynnelsen av oktober med agp, gleder meg for den har jeg ventet på en stund, alternativt kommer den også med nforce 2 hk, er ikke sikker på om det blir nforce 2 + agp port eller to alternativer. Uansett, billigst i noreg pr. nå er
hvis du finner noen som fører shuttle barebones til bedre priser, please si ifra!!!

Oktober sier du, men da skal den være like rundt hjørne :smile:

Du har ikke en produktlink eller noe sånt til den du snakker om? Har sjekka http://www.shuttleonline.com/product.htm men står bare om den SS40 modellen der.

Lenke til kommentar

Hei

Shuttle sin Barebone pc med nforce2 hovedkort heter SN41.

Shuttle releaser den no i begynnelsen av oktober, så har vi vel den her i Norge i slutten av oktober begynnelsen av november.

Den inneholder dette:

2 skjerm utganger (basert på geforce 4 mx 440)

1 AGP port (8x)

2 minne slotter støtter opp til DDR400

4 usb 2.0 porter

3 firewire porter

Hilsen

T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...