SprengtLegobil Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har kanskje tenkt å kjøpe meg et barebone kabinett. Jeg har en AMD maskin i minitower nå(XP1600+) og for å slippe å kjøpe ny CPU så er jeg ute etter et barebone kabinett for Socket A og med AGP. Eneste for Socket A som jeg har funnet er Shuttle SS40 men den er UTEN AGP :sad: Noen som veit om det fins noe a la Shuttle SS51G men til Socket A(AMD)?? Og hvilke butikker selger det? Edit: Dette gjelder altså sånne knøttsmå kabinetter. Leste denne og da fikk jeg lyst på en slik. Men må altså ha en til Socket A CPU og med AGP! [ Denne Melding var redigert av: SprengtLegobil på 2002-10-05 10:23 ] Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Ok, det at jeg ikke får svar sier seg selv.. Altså ingen slik boks til AMD med AGP :sad: Jaja.. da får jeg kanskje gå et skritt lenger,nemlig å kjøpe CPU også(egentlig bortkasta penger for meg,men men) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 nei fordi via har ikke giddi å finne opp et bra lite hovedkort til amd,det finnes kun via kl133 med sdram æsj og pci porter det brukes i shutle40,sis har heller ikke lagd noe lite hk til amd ikke spør meg hvorfor,jeg ville tatt mini amd pc any day over mini intel pc men selvsagt da at amd`en har støtte for ddr og agp port. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 kommer i begynnelsen av oktober med agp, gleder meg for den har jeg ventet på en stund, alternativt kommer den også med nforce 2 hk, er ikke sikker på om det blir nforce 2 + agp port eller to alternativer. Uansett, billigst i noreg pr. nå er http://www.digatech.no hvis du finner noen som fører shuttle barebones til bedre priser, please si ifra!!! Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 11:27, skrev heraldo:kommer i begynnelsen av oktober med agp, gleder meg for den har jeg ventet på en stund, alternativt kommer den også med nforce 2 hk, er ikke sikker på om det blir nforce 2 + agp port eller to alternativer. Uansett, billigst i noreg pr. nå er http://www.digatech.no hvis du finner noen som fører shuttle barebones til bedre priser, please si ifra!!! Oktober sier du, men da skal den være like rundt hjørne :smile: Du har ikke en produktlink eller noe sånt til den du snakker om? Har sjekka http://www.shuttleonline.com/product.htm men står bare om den SS40 modellen der. Lenke til kommentar
tkvam Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei Shuttle sin Barebone pc med nforce2 hovedkort heter SN41. Shuttle releaser den no i begynnelsen av oktober, så har vi vel den her i Norge i slutten av oktober begynnelsen av november. Den inneholder dette: 2 skjerm utganger (basert på geforce 4 mx 440) 1 AGP port (8x) 2 minne slotter støtter opp til DDR400 4 usb 2.0 porter 3 firewire porter Hilsen T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå