donald D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei , sitter her med et lite problem. Her om dagen slo pcen seg plutselig av. Etter dette vil den ikke starte. Har sjekket alle ledninger , og alt sitter som det skal. Men når jeg trykker inn start knappen vil ikke pcen starte. Eneste tegn til liv er at det lyser grønt i hovedkorte, noe det alltid gjør når strømkontakten er plugget inn. Hva er det som kan ha gått? Er det strømforsyningen , hovedkort , CPU eller bare start knappen ? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Du bør se etter på startknappen først tror jeg, har selv vert borti at startknappen min røyk. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ville sjekket kablene en gang til særlig 4pin 12v om du har og kablene fra kabinett til HK ofte mange små kabler. Når du er 100% sikker på at alle kablene er skikkelig festet og maskinen ikke fungerer; Prøv å resette Bios! Om dette ikke fungerer begynn med å oppgi maskinvare!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Vil tippe at det kan være defekt PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå