EasyRaider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Kjøp denne: Seasonic S12 380W S12 er garantert stillere enn alt annet nevnt i denne tråden, muligens med unntak av Mist. Test av 430-versjonen (SPCR) (edit) Mer enn kraftig nok også. Systemet ditt vil trekke rundt 200 W ved full belastning, kanskje mindre. Endret 9. mai 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Kjøp denne:Seasonic S12 380W S12 er garantert stillere enn alt annet nevnt i denne tråden, muligens med unntak av Mist. Test av 430-versjonen (SPCR) (edit) Mer enn kraftig nok også. Systemet ditt vil trekke rundt 200 W ved full belastning, kanskje mindre. 6071231[/snapback] Takker for tips! Angående hvor mye jeg trenger, så vil jeg jo ha mulighet til å utvide en smule. (DVD-brenner om en stund, vet ikke heeelt hva mer det skulle være jeg skulle lagt til, men. ) Og så jeg som trodde å finne et hovedkort var vanskelig.. Det var det _ikke_ i forhold til å finne en PSU. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Takker for tips! Angående hvor mye jeg trenger, så vil jeg jo ha mulighet til å utvide en smule. (DVD-brenner om en stund, vet ikke heeelt hva mer det skulle være jeg skulle lagt til, men. ) Jeg skulle til å si at 250 W holder lenge, men da bør du nok ha minst 280. Forresten, broren din har ikke peiling hvis han mener du "kunne klare deg" med 400 W. Endret 9. mai 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg skulle til å si at 250 W holder lenge, men da bør du nok ha minst 280. 6071325[/snapback] Utviklingspotensiale vettu. ^^ Og er bedre med for mye enn for lite. Om flere har tips, anbefalinger eller lignende, bare skriv! Jo mere jo bedre. Eller burde jeg starte egen tråd på strømforsyningsdelen av forumet? Endret 9. mai 2006 av Mirawen Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Utviklingspotensiale vettu. ^^ Og er bedre med for mye enn for lite. Nettopp. Legg til DVD-brenner, en harddisk til, mer minne og bytt til Radeon X1900 XTX, så kan du fort trenge 300 W. Derfor kan det være like greit å kjøpe 380 W med en gang, så er du bra sikret i lang tid. Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Nettopp. Legg til DVD-brenner, en harddisk til, mer minne og bytt til Radeon X1900 XTX, så kan du fort trenge 300 W. Derfor kan det være like greit å kjøpe 380 W med en gang, så er du bra sikret i lang tid. 6071518[/snapback] hehe, touché Merker jeg er ekstreeemt kresen. Det skal være billig, og alle skal synes den var kjempebra.. Sånnt blir man fort tullete i hodet av. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Glem hva "alle" synes. SilentPCReview har seriøse folk som vet hva de prater om, og har kanskje bedre PSU-tester enn noe annet nettsted. At Seasonic S12 er deres referanse som alle andre PSUer nå måles ut ifra, det er alt du egentlig trenger å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå