Gå til innhold

Erfaringer med Hiper HPU-4S525 silent 525W? Støy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp denne:

Seasonic S12 380W

S12 er garantert stillere enn alt annet nevnt i denne tråden, muligens med unntak av Mist.

Test av 430-versjonen (SPCR)

(edit)

Mer enn kraftig nok også. Systemet ditt vil trekke rundt 200 W ved full belastning, kanskje mindre.

6071231[/snapback]

Takker for tips!

Angående hvor mye jeg trenger, så vil jeg jo ha mulighet til å utvide en smule. (DVD-brenner om en stund, vet ikke heeelt hva mer det skulle være jeg skulle lagt til, men. :))

Og så jeg som trodde å finne et hovedkort var vanskelig.. Det var det _ikke_ i forhold til å finne en PSU. :hmm:

Lenke til kommentar
Takker for tips!

Angående hvor mye jeg trenger, så vil jeg jo ha mulighet til å utvide en smule. (DVD-brenner om en stund, vet ikke heeelt hva mer det skulle være jeg skulle lagt til, men. :))

Jeg skulle til å si at 250 W holder lenge, men da bør du nok ha minst 280. :)

Forresten, broren din har ikke peiling hvis han mener du "kunne klare deg" med 400 W.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Jeg skulle til å si at 250 W holder lenge, men da bør du nok ha minst 280. :)

6071325[/snapback]

Utviklingspotensiale vettu. ^^ Og er bedre med for mye enn for lite.

Om flere har tips, anbefalinger eller lignende, bare skriv! Jo mere jo bedre.

Eller burde jeg starte egen tråd på strømforsyningsdelen av forumet? :hmm:

Endret av Mirawen
Lenke til kommentar
Utviklingspotensiale vettu. ^^ Og er bedre med for mye enn for lite.

Nettopp. Legg til DVD-brenner, en harddisk til, mer minne og bytt til Radeon X1900 XTX, så kan du fort trenge 300 W. Derfor kan det være like greit å kjøpe 380 W med en gang, så er du bra sikret i lang tid.

Lenke til kommentar

Nettopp. Legg til DVD-brenner, en harddisk til, mer minne og bytt til Radeon X1900 XTX, så kan du fort trenge 300 W. Derfor kan det være like greit å kjøpe 380 W med en gang, så er du bra sikret i lang tid.

6071518[/snapback]

hehe, touché

Merker jeg er ekstreeemt kresen. Det skal være billig, og alle skal synes den var kjempebra.. :hmm: Sånnt blir man fort tullete i hodet av.

Lenke til kommentar

Glem hva "alle" synes. SilentPCReview har seriøse folk som vet hva de prater om, og har kanskje bedre PSU-tester enn noe annet nettsted. At Seasonic S12 er deres referanse som alle andre PSUer nå måles ut ifra, det er alt du egentlig trenger å vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...