Azidops Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Til mod: Takk *************** Skal ha meg en flatskjerm-tv og har funnet denne LCD skjermen. Nå har jeg ikke så mye peiling på slike ting så derfor spør jeg dere om spesifikasjonene på denne tven er god. Jeg er ikke nødt til å ha det absolutt beste, men når jeg først skal ut med mange penger for en tv så har jeg ikke lyst til å kjøpe noe som jeg kommer til å ergre meg over fordi det er en stor feil/hake ved den. Her er linken. Alle råd taes i mot med takk: LCD-TV Endret 10. mai 2006 av Azidops Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 eg trur den kommer til å fungere bra =) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg flytter tråden fra "Skjermkort og TV-kort" til "Skjermer" Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Høres bra ut. Noen grunn til det forresten? Og er det andre som har noen meninger? Ville dere gått for denne i stedet? LCD-TV 37' Endret 10. mai 2006 av Azidops Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I følge spesifikasjonene ser skjermen helt OK ut. Men jeg stusset litt på dette: Max .Resolution 1280 x 1024@60HzPixel Format 1366(H)x 768(V) pixels Hvorfor stemmer ikke disse over ens? Jeg fant litt motstridende informasjon om den her. (1000:1 kontrast i stedet for 1200:1). Det ser også ut til at det finnes en annen versjon av denne skjermen med samme modellnummer. Det er litt omtale av skjermen her av en som har kjøpt den. Prisen virker veldig gunstig til å være 40" LCD. Ellers så fant jeg dette litt underholdende .. hehe Skal ha meg en flatskjerm-tv og har funnet denne LSD skjermen.6068922[/snapback] Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Ellers så fant jeg dette litt underholdende .. hehe Skal ha meg en flatskjerm-tv og har funnet denne LSD skjermen.6068922[/snapback] 6074757[/snapback] Den perfekte flat-skjerm for hippier Takk for øvrige svar. Endret 10. mai 2006 av Azidops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå