Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sende beskjerder mellom LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mellomrom ja. du kan gjerne teste å sende til din egen pc først og se om de har sperret tjenesten.

Men seriøst... ikke misbruk det til å spamme alle maskinene i nettvrket ok? Greit nok om du bruker det til å få læreren din til å tro at maskinene er overvåket av CIA (sånt er jo en læreopplevelse i seg selv =P ), men ikke spam. Sånt dritt er det nok at fra før av.

-Stigma

Lenke til kommentar
Mellomrom ja. du kan gjerne teste å sende til din egen pc først og se om de har sperret tjenesten.

Men seriøst... ikke misbruk det til å spamme alle maskinene i nettvrket ok? Greit nok om du bruker det til å få læreren din til å tro at maskinene er overvåket av CIA (sånt er jo en læreopplevelse i seg selv =P ), men ikke spam. Sånt dritt er det nok at fra før av.

-Stigma

6068866[/snapback]

og pass på oppførselskarakteren din :thumbup:

Lenke til kommentar

Du må enten spesifisere hvilken maskin du sender til, eller sende til dem alle.

F.eks. om jeg skal sende en net send til min serverPC her hjemme så blir det:

net send 10.0.0.3 hallaien!

Hvis jeg skulle sende til alle maskinene blir det:

net send * hallaien!

-Stigma

Lenke til kommentar
Eller bedre:

Åpne notepad og skriv:

:1

net send 127.0.0.1 yo

GOTO :1

lagre som > netsend.bat

Kjør fila. En klassiker!

6068892[/snapback]

Den var litt slem da.... men dog betydelig bedre enn om 127.0.0.1 => *

-Stigma

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt å prøve å spame eller slik. Skulle bare la en skikkelig blond jente i klassen få en opplevelse.

Prøvde superslask sin metode, men da kom bare cdm.exe opp i 1 mili sekund så lukka det seg.

Endret av Xyprotec
Lenke til kommentar

Tror vi dropper diskusjon rundt dette, da dette er slikt som kan misbrukes lett.

Diskusjonens konklusjon: JA det går - men IKKE misbruk det. Det er for lett å spore opp hvem som gjorde hva, og konsekvensene kan bli store. Noen der jeg gikk på skole klarte å skaffe seg 3 dagers utvisning samt nedsatt orden og oppførsel.

Stenger tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...