pizzafordi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Av og til i COOLBITS forsvinner den OC funksjonen, hvordan går jeg fram så jeg kan OC med coolbits, det gjelder et 7900gt. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kva meiner du? Får du ikkje fram overklokkings greiene i kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Et skudd i mørket: Du har trykkt på manuell overklokking, og huket av på "apply these settings at startup" etter endt overklokking? Endret 9. mai 2006 av Markaren Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) det er en annen ting å glemme apply, men har ofte merket at i menyen så forsvinner den funksjonen med oc, kommer av og til. nå virker det iallefall helt til 606 mhz med auto. fornøyd. Endret 9. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Om du oppdaterer driverne, så vil menyen forsvinne.. Kan ha vert det? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) da ser jeg problemet som løst Endret 10. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå