Gå til innhold

Warcraft film er i emninga


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Blir sikkert en flopp :p

 

Neida, kan bli bra.. Men det er ikke mange spill som blir filmer som er bra.. Ta Blood Rayne som et eksempel.. Måtte bare ta den værste filmen jeg kom på..

 

SØPPEL!

6068615[/snapback]

 

Med fare på å erte på meg filmkjennere, så var resident evil filmene litt kule, spesielt den første.

Lenke til kommentar
Hmm.. Blir sikkert en flopp :p

 

Neida, kan bli bra.. Men det er ikke mange spill som blir filmer som er bra.. Ta Blood Rayne som et eksempel.. Måtte bare ta den værste filmen jeg kom på..

 

SØPPEL!

6068615[/snapback]

 

Med fare på å erte på meg filmkjennere, så var resident evil filmene litt kule, spesielt den første.

6068715[/snapback]

 

 

Syns den første var søppel :p

Lenke til kommentar
Hmm.. Blir sikkert en flopp :p

 

Neida, kan bli bra.. Men det er ikke mange spill som blir filmer som er bra.. Ta Blood Rayne som et eksempel.. Måtte bare ta den værste filmen jeg kom på..

 

SØPPEL!

6068615[/snapback]

 

Med fare på å erte på meg filmkjennere, så var resident evil filmene litt kule, spesielt den første.

6068715[/snapback]

 

Resident Evil filmene var bare dritt!

 

 

Hvis det blir noen skikkelige episke kamper i WoW filmen så kanskje jeg drar å ser den.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Hmm.. Blir sikkert en flopp :p

 

Neida, kan bli bra.. Men det er ikke mange spill som blir filmer som er bra.. Ta Blood Rayne som et eksempel.. Måtte bare ta den værste filmen jeg kom på..

 

SØPPEL!

6068615[/snapback]

 

*ahem* Bloodrayne? Jeg tipper du ikke skal dra frem en Uwe Boll film i en slik diskusjon jeg. Hvis du ikke vet hvorfor Uwe Boll er sett på som en av de mest forhatte filmregissørene en gamer vet om, så ta en tur på google du.

 

Resident evil var godsaker, samme var første Tomb raider filmen. De var kanskje ikke filmperler på høyde med andre filmklassikere, men de underholdt..

 

 

Hvis de ikke blir så bundet av selve spillet WoW, men samtidig holder seg tro til Warcraft universet, så tror jeg det kan bra.

Lenke til kommentar
Hmm.. Blir sikkert en flopp :p

 

Neida, kan bli bra.. Men det er ikke mange spill som blir filmer som er bra.. Ta Blood Rayne som et eksempel.. Måtte bare ta den værste filmen jeg kom på..

 

SØPPEL!

6068615[/snapback]

 

*ahem* Bloodrayne? Jeg tipper du ikke skal dra frem en Uwe Boll film i en slik diskusjon jeg. Hvis du ikke vet hvorfor Uwe Boll er sett på som en av de mest forhatte filmregissørene en gamer vet om, så ta en tur på google du.

 

Resident evil var godsaker, samme var første Tomb raider filmen. De var kanskje ikke filmperler på høyde med andre filmklassikere, men de underholdt..

 

 

Hvis de ikke blir så bundet av selve spillet WoW, men samtidig holder seg tro til Warcraft universet, så tror jeg det kan bra.

6068766[/snapback]

 

Utrolig at vi alltid er så enige MrLee :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...