Tetanus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Heisann! Har problemer med Asus liveupdate, når jeg forsøker å oppdatere bios står det bare "no asus motherboard detected" Jeg kan selvfølgelig oppdatere bios manuelt, men det irriterer meg at jeg ikke klarer å få dette til å virke. Kjører Win Xp Pro med sp2, alle oppdateringer er innstallert.... Jeg har gjort endel søk, men klarer ikke helt å finne ut hva som er problemet Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) HAr samme problem som deg.. Sikker på at det er lydkortet som skaper konflikten? Prøver å få fjelp med dettei den store A8N sli tråden.. Endret 14. mai 2006 av Gummun Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hvorfor i all verden skulle dette ha med ditt X-Fi-kort å gjøre? Asus Liveupdate er buggy som bare det, og jeg har selv fått den feilmeldingen flere ganger på mine to Asus-hovedkort. Vel og merke uten X-Fi... Gå heller på www.asus.com og last ned ny BIOS manuelt. Senere velger du Liveupdate til å velge å "update BIOS from a file" Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hvorfor i all verden skulle dette ha med ditt X-Fi-kort å gjøre? Min Asus update har fungert helt til jeg reinstallerte windows. eneste nye hardware var da creative x-fi extreme music, og en ny harddisk. Dette var en Hitachi T250 ett eller anna. Gå heller på www.asus.com og last ned ny BIOS manuelt. Senere velger du Liveupdate til å velge å "update BIOS from a file" 6099594[/snapback] Feilmeldingen hindrer asus update i å åpne seg. Må evt bruke diskett og flashe manuelt. Er ikke helt stødig på det men skader kanskje ikke å prøve. SYns bare det er rart at feilen plutselig har oppstått og skulle gjerne funnet utav det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå