ostenxx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei. Nå har det seg slik at jeg fikk en Nokia 6103 som i utgangspunktet var ødelagt. Skjermen koblet seg ut i tide og utide. Av den grunn ble den sendt inn som en DOA-telefon, noe som skulle tilsi at jeg får en helt ny en fra nettbutikken. Men nå har det altså gått snart en og en halv uke siden den kom inn på service. Hva er det som tar så lang tid? Har noen vært borti noe lignende med denne nettbutikken? Mvh. Øystein Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 I går ringte jeg moobi.no og spurte hvorfor det tok så lang tid å få tilsendt den nye mobilen. De hadde ikke noe svar, og lovde å ringe tilbake etter å ha undersøkt hos verkstedet. Jeg har ennå ikke fått noe svar fra dem. Av den grunn ringte jeg nå nettopp til serviceverkstedet som heter anovo. Etter å ha blitt kastet veggimellom mellom de ulike avdelingene, fikk jeg til slutt beskjed om at telefonen ikke var på lager og at de ventet på ny levering. Hva er dette for noe tull?!! Seriøst, nettbutikken til tele2 flyter jo over av nokia 6103'ere. Hvorfor sender ikke de en ny? Er jo mildt sagt bare rot dette. Skulle nesten ønske jeg kunne trekke meg fra hele opplegget... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hvis doa er godkjent fra anovo, så er det ingenting i veien for at moobi skal gi deg ny tlf. de får uansett en ny salgspakke fra anovo når de får disse inn på lager igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå